הפיגוע בשועאפט

מצבו של המאבטח קשה ולא יציב; זה שמו לתפילה

יומיים לאחר הפיגוע במחסום שועפאט בבית החולים עדכנו כי מצבו של המאבטח דוד מורל אינו יציב ומוסיף להיות קשה; משפחתו מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו | בנתיים, המצוד אחר המחבל נמשך וביתו מופה לקראת הריסה (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלושה ימים לאחר הפיגוע במחסום שועפאט, בו נרצחה הלוחמת נועה לזר ז"ל, בבית החולים הדסה עין כרם עדכנו הבוקר (שלישי) כי מצבו של הפצוע דוד מורל אינו יציב ומוסיף להיות קשה.

הפצוע, ששירת כמאבטח במחסום, כך לפי בית החולים, מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה, בני משפחתו שוהים לצידו כל העת.

בני המשפחה מבקשים להתפלל לרפואתו של "חיים דוד בן אסתר" ומציינים כי "דוד עלה לארץ מברזיל בשנת 2017 והחל לעבוד כמאבטח לאחר ששירת בצבא כחייל בודד".

בתוך כך, המצוד אחר המחבל עודי כאמל תמימי, בן 22 תושב מ.פ שועפאט - נמשך, והבוקר גורמי הביטחון פרסמו תמונה עדכנית שלו.

המחבל עודי כאמל תמימי

הסגר על מחנה הפליטים שועפאט אמנם הוסר אך במהלך הלילה פעלו במקום כוחות הביטחון והעימותים נמשכו כל העת. לפנות בוקר חיילי צה"ל מדדו את ביתו של המחבל במחנה הפליטים שועפאט, לקראת הריסתו.

כוחות הביטחון פועלים גם באזור השטחים ויהודה ושומרון, מתוך הערכה כי המחבל ינסה לברוח לשם. מאז הפיגוע עצרו כוחות הביטחון 11 חשודים, שבעה מהם - קרובי משפחה של המחבל, שהכחישו בחקירתם כל קשר לפיגוע. מעצרם של ארבעה מהם הוארך בשבוע.

שר הביטחון במחסום שועפאט (צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון)


שר הביטחון בני גנץ ביקר אמש במעבר שועפאט ביחד עם מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל ניצב דורון תורג'מן, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, קצין המשטרה הצבאית הראשי תא"ל אביחי מיבר ומפקד חטיבת בנימין אל"מ אליאב אלבז.

במהלך הביקור הוצגו לשר הביטחון עיקרי התחקיר אודות אירוע הירי בו נפלה סמל נועה לזר ז"ל, וסטטוס המבצע למעצר המחבל שביצע את הפיגוע. בנוסף, שר הביטחון קיים שיח עם מפקדי ולוחמי גדוד ארז שנכחו במקום ועם השוטרים המאיישים את המעבר.

שר הביטחון גנץ ביקש להודות לשוטרי משטרת ישראל ומג"ב ולחיילי גדוד ארז על פעילותם לאורך כל השנה ובמיוחד בימים אלה למען הגנה על אזרחי ישראל במעבר בפרט ובגזרה בכלל. שר הביטחון ביקש להשתתף בצער משפחתה של סמל נועה לזר ז"ל ולמסור רפואה שלמה לפצועים. עוד ביקש, להדגיש את החשיבות בהמשך הפעילות המבצעית החיונית בגזרה, ואמר כי הוא בטוח שבקרוב נשים את ידינו על המחבל ומי שסייע לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר