תיעוד סוער

בן גביר שלף אקדח - ובשמאל זועמים: "נגיע עד ל'האג'"

בתגובה ליידויי אבנים מצד פורעים ערבים, שלף יו"ר עוצמה יהודית את נשקו האישי אך לא עשה בו שימוש • בשמאל זועמים: "פירומנים; יפתח ב'מלחמת שלום נתניהו'" (בארץ)

(צילום: זושא לוסטיג, חדשות כל העולם)

המהומות בירושלים: יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק, לאחר ששני יהודים נפצעו בראשם מזריקות אבנים של מחבלים ערבים בסמוך, ושוטרים שהיו במקום לא עצרו את המתפרעים.

במהלך שהותו במקום החלו עשרות מתפרעים ערבים ליידות אבנים לעבר ח"כ בן גביר, ובן גביר שלף את נשקו האישי. יצוין כי בן גביר לא עשה שימוש בנשק.

ח"כ בן גביר מסר כי: "הדרג המדיני כובל את הידיים של השוטרים שלנו. לא ייתכן שערבים זורקים אבנים ליד השוטרים והשוטרים לא מגיבים בירי. הגיע הזמן לעצור את ההפקרות".

בוגש השמאל-ערבים זעמו. זהבה גלאון, יו"ר מרצ צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "האקדח שמונח ביד של כהניסט במערכה הראשונה, יפתח ב'מלחמת שלום נתניהו' בשלישית. 61 עם מרצ – זה הדבר היחיד שיעצור את זוג הפירמונים האלה".

השר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג׳ ממרצ הגיב ואמר: "בן גביר שולף את האקדח ומסמן לתומכיו את הדרך, מותר לשלוף, מותר להרוג. בן גביר ניזון מליבוי האלימות וההרג ותוצאות ההסתה שלו עלולות להיות טרגיות לכולנו".

ח"כ עופר כסיף מרשימת חד"ש- תע"ל אמר: "מיליציות KKK בהובלת המחבל בחליפה וחמוש באקדח, משתוללות ללא הגבלה בשכונות וביישובים פלסטינים. והצבא? והמשטרה? מתעלמים ואף מגבים. מקומו בכלא ולא בכנסת – אפנה בדחיפות ליועמ"ש, ואם תתעלם אגיע עד להאג, את הטרור של המתנחלים חייבים לעצור".

ממפלגת חד"ש-תע"ל נמסר: "מקומו של חלאה שמאיים על אזרחים באקדח שלוף בכלא, לא בכנסת. רק שמאל ערבי-יהודי חזק וגדול יחסום את בן גביר ושותפיו הכהניסטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר