איבדו צלם אנוש

מזעזע: 3 גלמודים מבוגרים נמצאו מתים בבתיהם; "ריח חריף מהדירה"

ביממה אחת, 3 מקרים שונים בערים שונות של גלמודים שנמצאו בבתיהם ללא רוח חיים, אחרי שנפטרו ככל הנראה כבר לפני מספר ימים ונמצאו בעקבות הריח החריף שיצא מהדירה או בזכות השכנים והחברים ששמו לב כי הם נעדרים (אקטואליה)

(צילום: זק"א)

ביממה אחת, 3 מקרים בערים שונות של גלמודים שאותרו מתים בדירות מגוריהם. שלושתם נמצאו במצב ריקבון קשה זמן רב לאחר מותם, בנס ציונה, נתיבות ובפתח תקווה.

המקרה הראשון היה אתמול בשעות הבוקר, כאשר גלמוד כבן 60 נמצא מוטל בביתו בנס ציונה במצב ריקבון קשה, כשבוע לאחר שנפטר.

שרגה סופר מתנדב זק"א שטיפל בזירה, מתאר: "מדובר בגבר כבן 60 שגר בגפו ונמצא ללא רוח חיים במצב ריקבון קשה, כשבוע לאחר שנפטר".

"עובר אורח סיפר שבעקבות ריח חריף שפשט מהדירה לרחוב הזעיקו את המשטרה למקום, כשהגענו לדירה מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש".

הוא סיפר על המצב הקשה בבית: "כל הבית היה מוזנח עם אשפה ופסולת, מקרה מוות מיותר וכואב. מתנדבי זק"א שפלה טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות.

המקרה השני היה בנתיבות, שם, שכנים הלכו לבדוק בשלומה של השכנה כבת ה70, ומצאו אותה מוטלת בביתה במצב ריקבון קשה זמן רב לאחר מותה.

יהודה וויצמן, סגן מפקד זק"א נתיבות מספר כי "מדובר באישה גלמודה כבת 70 שחיה בגפה, השכנים סיפרו לנו שחששו לחייה לאחר שלא ראו אותה מזה מספר ימים והגיעו לבדוק בשלומה, הם נחשפו למראות קשים מאוד והזעיקו את המשטרה ומד"א למקום".

"לצערי בהגיענו למקום מצאנו את האישה מוטלת בבית במצב של איבוד צלם אנוש, מספר ימים לאחר שנפטרה. מתנדבי זק"א נתיבות טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות.

המקרה השלישי היה בשעות הערב בעיר נתיבות, כאשר גבר גלמוד בשנות ה50 לחייו שלא הגיע לעבודה מזה מספר ימים נמצא מוטל בביתו במצב ריקבון קשה מספר ימים לאחר שנפטר.

יהודה דהן מתנדב זק"א מספר כי "מדובר בגבר בשנות ה50 לחייו שנמצא מוטל בביתו במצב ריקבון קשה, חבריו בעבודה ששמו לב שלא הגיע מזה מספר ימים לעבודה פנו למשטרה בבקשת סיוע באיתורו. שוטרי תחנת פתח תקווה שהגיעו לביתו יחד עם צוותי כיבוי פרצו את הדלת".

"כשהגענו למקום מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש, זמן רב לאחר מותו, פראמדיק מד"א במקום אישר את מותו. מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

בעקבות האירועים הקשים אומר מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן: "כואב הלב, בתוך שעות הוזעקו מתנדבי זק"א ל3 אירועים קשים, מקרי מוות של אנשים גלמודים שנמצאו מוטלים בביתם במצב ריקבון קשה, מתו לבד ורק אחרי זמן רב שמו לב בחסרונם".

"בזמן שאנחנו כולנו חגגנו את חג הסוכות האנשים האלו היו בביתם לבד ומתו מבדידות וגופותיהם התגלו כשכבר מאוחר מידי. אילו היו שמים לב אליהם ומתעניינים בשלומם לפחות פעם ביום, וודאי היו מצילים את חייהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר