שינוי קו

נתניהו הפתיע בריאיון: מתח ביקורת על פוטין והודיע כי ישקול סיפוק נשק לאוקראינה

בצל מתקפות גוברות על קייב ובערי הדרום חרסון והסביבה, נתניהו הודיע כי ישקול בחיוב סיפוק נשק לאוקראינה. כן מתח ביקורת על פוטין (מלחמה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו ופוטין (צילום: Marc Israel Sellem/POOL/FLASH90)

שינוי קו: בראיון שהעניק לעיתון האמריקני USA Today, הצהיר יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר נתניהו כי אם יחזור להוביל את המדינה ישקול את האפשרות לספק נשק לאוקראינה.

לפי הדיווח ב'ישראל היום', נתניהו אף מתח ביקורת במהלך הראיון על נשיא רוסיה פוטין ובין היתר אמר כי פוטין "מונחה על ידי החזון של ולייסד מחדש ממלכה רוסית גדולה ואני מקווה שיש לו מחשבות שניות לגבי זה, אף שאינני רוצה לשחק את תפקיד הפסיכולוג".

עוד אמר נתניהו: "אני רוצה להיות בתפקיד ראש הממשלה שמקבל את כל המידע, ומקבל החלטות לגבי מה ואם אנו עושים בנוגע לקונפליקט הזה, מעבר למה שכבר נעשה עד עתה".

מדובר בשינוי גישה מצדו של נתניהו, שמאז פרצה המלחמה הקפיד על קו זהיר יותר ונמנע מחיכוך ישיר מול רוסיה. עם פוטין שמר נתניהו על יחסים קרובים במהלך השנים.

בתוך כך המתקפות הרוסיות על אוקראינה נמשכות, כאשר צבא רוסיה מתמקד במתקני האנרגיה במדינה. אזורים שלמים באזור קייב נותקו מחשמל. גורמים באוקראינה אמרו כי באזור צ'רקאסי נפגעה "תשתית קריטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר