"לא סופרים מה יגידו בתקשורת"

ח"כ חיים ביטון בריאיון: "נפרק את רפורמות כהנא והנדל, נבטל את מס ליברמן"

הניסיון להחזיר את עשרות אלפי המצביעים שלא הצביעו בחירות האחרונות | השינוי של יאיר לפיד | מסרב לכל שיתוף פעולה עם בני גנץ | העימות עם משה גפני | הזליגה לבן גביר ותוכנית העבודה ליום שאחרי • ח"כ חיים ביטון בריאיון לישי כהן • צפו (אולפן הבחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

שמונה ימים לפתיחת הקלפיות, ח"כ חיים בטון, מנכ"ל ש"ס, התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והתייחס לדרך בה ש"ס תנסה להחזיר את 37 אלף המצביעים שלא הגיעו לקלפיות בבחירות האחרונות, הזליגה לבן גביר, הנאמנות לנתניהו, העימות עם משה גפני ותוכנית העבודה ליום שאחרי. צפו בריאיון המלא.

תחילה התייחס ח"כ ביטון לניסיון להחזיר את המצביעים לקלפיות: "זה נושא שעבדנו עליו בכל התקופה האחרונה. העמקנו מי הם אותם אנשים, בעיקר העם שבשדות אבל גם בחרדים יש אחוז שלא יצא להצביע, הסיבה היא שאננות. יש כבר התעוררות של עשרה מנדטים נוספים בגוש הימין".

מנכ"ל ש"ס חושף את המתרחש מאחורי הקלעים וההחלטה להוציא מהבתים גם מצביעים שהחליטו להצביע לליכוד או לבן גביר, והעיקר שיצביעו לגוש הימין: "אם נגיע לתובנה שאדם לא יצביע ש"ס והוא מצביע לליכוד או למפלגה אחרת בגוש הימין - אנחנו נביא אותו לקלפי. גם הליכוד יעשו את זה לש"ס. כל מי שבגוש נדאג להביא אותו לקלפי".

ח"כ חיים ביטון בריאיון לישי כהן

ביטון מתייחס לזליגה של המצביעים לבן גביר ולא מתרגש: "אנחנו בבדיקה שעשינו, יושבים על זה המון זמן. נכון להיום, בן גביר לא ייקח לנו יותר ממה שלקחו לנו פעם שעברה, בערך כ-10.000 מצביעים".

הח"כ מש"ס שולל שת"פ עם בני גנץ: "כדי להקים ממשלה עם גנץ צריך להביא עוד מפלגות מהשמאל - זה לא יתחבר, זה יתפרק. זה לא עובד חרדים וליברמן לדוגמא".

ח"כ ביטון מסרב לדבר על העימות בין דרעי לגפני ואף מכחיש: "זה שטויות. זה שתי מפלגות וכל אחד נלחם על המצביעים. תחפש לי אחד בש"ס שהגיב. תזמין לפה את גפני ותשאל אותו, אני צריך לתת תשובות על ש"ס, ש"ס לא הגיבה ולא תגיב. מלחמות אמיתיות יש בין ש"ס לליברמן".

ח"כ ביטון התייחס לתוכנית העבודה ביום שאחרי הבחירות: "כל מה שכהנא עשה, מ-א עד ת, פירוק קודם כל. כל מה שעשה ליברמן, המיסים הפוליטיים שהוא עשה, חד פעמי ושתייה ומתוקה, בתוכנית עבודה מסודרת, לפרק מ-א עד ת. רפורמת הסלולר של הנדל? מה השאלה בכלל. נלחם אש כגופרית על הכנסת תקציב החינוך החרדי לבסיס תקציב המדינה".

ביטון לא מתרגש מהביקורת הצפויה בתקשורת: "הם לא התביישו, אנחנו כבר לא נתבייש. לא סופרים, לא מתעניינים, שידברו מה שהם רוצים, נבקש כל מה שצריך לציבור שלנו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר