סערת ההקלטה המביכה

אחרי שכינה אותו "שקרן" נתניהו מוחל לסמוטריץ' "על דברי הבלע"

בצלאל סמוטריץ', שאמור להיות השותף הבכיר של נתניהו, נתפס בהקלטה מביכה ביותר נגדו. היום, נתניהו מפרסם סרטון בו הוא טוען כי הוא מוחל לו; "חייבים ליכוד גדול" • צפו (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הליכוד)

סערת ההקלטות המביכות של סמוטריץ': אמש (ראשון) נחשף ב'כאן 11', הקלטות של סמוטריץ' בהן הוא תוקף את נתניהו בחריפות, היום, נתניהו מגיב להקלטות ואומר כי מחל לו "על דברי הבלע".

לדברי נתניהו: "לפיד רוצה להיות המפלגה הגדולה ביותר כדי שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליו. הדרך היחידה לבלום את התוכנית של לפיד ועבאס היא שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, בפער גדול ביותר. לכן אני מוחל לסמוטריץ׳ על דברי הבלע שלו, אנחנו חייבים להפסיק לירות בתוך הנגמ״ש, אנחנו חייבים לגייס את כל הימין כדי למנוע את המשך ממשלת לפיד-עבאס שמסכנת את עתיד ישראל. חאלס, פעם אחת הספיקה לנו".

"אם בן גביר וסמוטריץ׳ יקבלו מנדט אחד יותר או פחות זה לא משנה כלום כי הם בכל מקרה יהיו שרים בממשלה שלנו, אבל אם הליכוד יהיה קטן במנדט או שניים מלפיד זה יכול לתת ללפיד את הממשלה. לכן הליכוד חייב לנצח בענק כדי שנקים ממשלת ימין חזקה ויציבה ל-4 שנים טובות", הוסיף נתניהו.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', סמוטריץ' נשמע בהקלטה מהשנה האחרונה אומר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס חזק בנתניהו. הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? רצה באבי-אביו. אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב".

בהמשך הסביר סמוטריץ' מדוע הוא לא רצה להיכנס לממשלה עם רע"מ, לדבריו: "חלק גדול נעשה, כיתות וכו', אבל זה היהודים יעשו, לא התנועה האסלאמית. מול החברה הערבית אני לוקח אחריות, לא רע"ם ולא הרשימה המשותפת. אנחנו היהודים - זה הבדל שמיים וארץ. כסף לרשויות נעביר בשנייה הראשונה".

לדברי סמוטריץ': "גם אם הוא היה מוכן לתת קצת פחות, זה לא עושה את ההבדל ברגע שהוא הסכים להקים איתם ממשלה, שבסוף, בקצה, הוא תלוי בהם. אז מה זה משנה? בשלב הראשון הוא היה נותן פחות ואז היה נותן להם הכול אחרת היו מפילים אותו והולכים לבחירות. אבל אני מיישר עכשיו קו עם הנרטיב שלו כי הוא משרת את מה שאני חושב שנכון לעם ישראל".

סמוטריץ' גם סיפר על הפגישה שלו עם שקד ואמר: "יום אחרי הנאום שלי, ישבתי עם איילת ששאלה 'למה אתה הולך נגדנו?'. אמרתי לה שנפתלי לא מכר את החיים שלו בשביל ללכת עם ערבים. בגלל שהוא חסר אחריות ומוכן למכור את סבתא שלו, אז אנחנו גם כאלה".

עוד חשף סמוטריץ' בהקלטה שפורסמה הערב: "אני לא מעריץ של נתניהו ברמה האישית ואני מעריך שהוא יסיים את תפקידו אחרי הרשעה בבית המשפט או בדרך אחרת. נתניהו לא יישאר פה לנצח. הפיזיקה והביולוגיה יעשו את שלהן. מתישהו הוא יורשע בבית המשפט, אני יודע מה, קצת סבלנות בחיים. אין ספק שנתניהו זה צרה בסדר? אבל עכשיו תבחר בין צרה לצרה. החלטת שנתניהו זה האירוע ואני אמכור הכול?".

מטעמו של סמוטריץ' נמסר בתגובה: "מישהו הדליף איזו הקלטה ישנה שלי ממזמן, אני רוצה לומר בצורה ברורה: שוחחתי עם שותפי וחברי בנימין נתניהו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו, אנחנו נעבוד ביחד ונקים ביחד ממשלה יהודית, לאומית וציונית, והמדליפים והמסכסכים ואלה שפשוט מפחדים לא צריכים לפחד כי אנחנו נעשה כל כך הרבה טוב למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר