שוב הולך רגל

ירושלים: פצוע בינוני בתאונת דרכים ברחוב ירמיהו

שוב תאונת דרכים קשה בציר העבודות בירושלים, יממה לאחר שילד נהרג בתאונת דרכים כמה מאות מטרים. מהמקום פונה פצוע בינוני שהועבר לביה"ח (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הולך רגל כבן 60 נפצע בינוני מפגיעת אוטובוס בתאונת דרכים ברחוב ירמיהו בירושלים. הפצוע טופל על ידי כוחות ההצלה ופונה לבית החולים עין כרם.

ישראל הורוביץ ומנדל אשכנזי חובשים איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו".

מוטי דהן חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף : "הולך הרגל נחבל בראשו כתוצאה מפגיעת האוטובוס בנתיב התחבורה הציבורית. הוזעקתי בחודשים האחרונים למספר רב של תאונות בציר הזה. חשוב לחדד ולזכור כי התנועה בנתיב התחבורה הציבורית היא משני הכיוונים וחשוב לשים לכך לב כשרוצים לחצות את הכביש".

שמו לתפילה: הרב מרדכי אייזיק בן דבושה

כזכור, רק אתמול, משאית בטון שעברה בשכונת גאולה כמה מאות מטרים ממקום התאונה היום, פגעה בילד חרדי, יואל דוד לנאו, שנפצע באורח אנוש.

כונני החירום וההצלה שהוזעקו לרחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים (ליד מתחם שנלר), החלו לבצע החייאה בילד חרדי כבן 10, שנפגע כאמור ממשאית מערבל בטון.

לאחר דקות ארוכות של ניסיונות החייאה, החובשים והפראמדיקים של מד"א קבעו מוות; "הילד היה עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים", נמסר ממד"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר