אחרי 15 שנה

דרמה בפוליטיקה בירושלים: עופר ברקוביץ הודיע על פרישה

סולל את דרכו של משה ליאון לכהונה נוספת? • יריבו הפוליטי של ראש עיריית ירושלים הודיע שפורש ושלא יתמודד בבחירות הקרובות (מוניציפלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ליאון וברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ, שהתמודד בבחירות המוניציפליות האחרונות מול משה ליאון על ראשות עיריית ירושלים והובס, הודיע הערב (חמישי) במפתיע על פרישתו ממפלגתו ועל כך שלא יתמודד בבחירות הקרובות. המהלך עשוי להועיל לראש העיר הנוכחי להיבחר לכהונה שניה בעיר בקלות.

"לא קל לכתוב את המילים כאן. פסק זמן", כתב הערב ברקוביץ, בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות. "אחרי 15 שנה מהיום שבו חלמנו את הקמת התעוררות בירושלים, אחרי כמעט 15 שנים שאני עומד בראש התנועה המדהימה הזו, 15 שנה שהן כל חיי כאדם בוגר אחרי הצבא; החלטתי לקחת פסק זמן מהובלת התעוררות".

הוא הוסיף: "לא סיימתי את השליחות הציבורית שלי. לא הגעתי למיצוי", וציין גם כי "לצד הפסגות וההישגים, היו גם ימים לא פשוטים, והיו גם כשלים. שלי, שלנו ושל אחרים. בתוך כל אלו זכיתי להיחשף לשליחי ציבור נאמנים ודורשי טוב, אך גם לעסקנים וכפויי טובה. כולי תקווה שהטוב ייתגבר ויגבר".

ברקוביץ הוסיף: "אני יודע שיש אנשים שיהיו מאוד עצובים מההודעה הזו, ואני מצטער לאכזב אותם. תמיד לקחתי אחריות. תמיד הלכתי קדימה. תמיד הייתי אופטימי ומלא תקווה. גם כשזה היה נראה בלתי אפשרי. גם בשבועות האחרונים אנשים ניגשו ובירכו שתהיה שנה של ניצחון, חיזקו על העשייה, בירכו על התקווה ואף איחלו בעזרת השם ראש העיר הבא".

לדבריו, "התלבטתי בטרם קיבלתי את ההחלטה הזו. הבטן התהפכה כמה פעמים. אני יכול לומר שטובת התעוררות לנגד עיני. אחר כך גם השיקולים האישיים והמשפחתיים. התעוררות הולכת לבחירת יו"ר חדש, כשנה לפני בחירות מוניציפליות, בתקנון מסודר ודמוקרטי. רציתי שהתהליך הזה יהיה נקי ויאפשר לאנשים חדשים להיכנס לעמדת ההובלה".

ראש העיר ירושלים משה לאון הגיב: "מכבד את ההודעה של עופר היקר. בטוח שההחלטה לא הייתה פשוטה, מאחל לו סיפוק והצלחה גדולה ומודה לו על העשייה במועצת העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר