בזירת הפיגוע | צפו

"דורשים גביית מחיר מהמחבלים": התגובות לפיגוע בחברון

"לפני חמישה חודשים החליט שר הביטחון לפתוח את חסם אשמורת שהיה סגור 20 שנים לתנועת רכבים פלסטינים, הזהרנו בזמן אמת שפתיחת המחסום עלולה להוביל לפיגועים" | כך הגיב הערב ראש מועצת קריית ארבע | כל התגובות לפיגוע בחברון (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אליהו ליבמן בזירת הפיגוע (צילום: ללא קרדיט)

פיגוע הירי בחברון: מחבל ירה הערב (מוצ"ש) לעבר אב ובנו ופצע אותם. הפצועים הועברו לבית החולים, כשאחד מהם מוגדר במצב אנוש. אלו התגובות במערכת הפוליטית.

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן, הגיע לזירת הפיגוע ואמר: "ספגנו הערב פיגוע קשה מאוד. לפני חמישה חודשים החליט שר הבטחון לפתוח את חסם אשמורת שהיה סגור 20 שנים לתנועת רכבים פלסטינים, הזהרנו בזמן אמת שפתיחת המחסום עלולה להוביל לפיגועים, ולצערנו כאמור החשש הזה התממש הערב".

"אנו דורשים גביית מחיר קשה מהמחבלים ומשולחיהם, ודורשים ממערכת הבטחון לסגןר את חסם אשמורת במיידי. מועצת קרית ארבע חברון מלווה כעת את המשפחות ומאחלת רפואה שלמה לפצועי הפיגוע".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "אובדן הביטחון נמשך עם פיגוע טרור קשה בגבעת האבות. אני מבקש לחזק את את תושבי קרית ארבע-חברון, ולאחל רפואה שלמה לפצועים בפיגוע, כולנו מתפללים למענם".

יו"ר מפלגת נעם ח״כ אבי מעוז הגיב: "שריפת מכוניות של שכניי בשבת לפנות בוקר בשכונת מגוריי, פיגוע ירי בקרית ארבע לעבר שכונת מגוריו של ח"כ איתמר בן גביר, ורם בן ברק משווה אותנו לנאצים. התשובה המוחצת בעז"ה בקלפי ביום שלישי. מאחל החלמה מהירה לפצועים מפיגוע הירי".

מועמד ׳עוצמה יהודית׳ עמיחי אליהו הגיב: "מי שחתום על הירי לעבר הבית של ח"כ בן גביר הוא קמפיין ההסתה של השמאל הישראלי שהתיר את דמו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע שלמה נאמן הגיב: "עיר האבות חברון מאז הסכמי אוסלו נמצאת תחת כיבוש ערבי אך הטרור שהיא מייצרת מופנה נגד המדינה כולה. אנחנו שולחים החלמה מהירה לפצועים ומחזקים את תושבי קרית ארבע - חברון. שפיכות הדמים לא תחליש ולא תזיז אותנו מנחלת אבותינו. הפחד הכי גדול של האויב הוא ביסוס הריבונות הישראלית וחיזוק של היישוב היהודי. אנחנו שבים ודורשים מהממשלה ומשר הביטחון בני גנץ להתעורר ולפעול להשבת השקט לרחובות ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר