תיעוד מיוחד

מ'יש עתיד' ועד 'ישראל ביתנו': כל הפעילים מניחים 'תפילין'

חסידי חב"ד הקימו מאות דוכני תפילין ליד קלפיות שונות ברחבי הארץ. בשיחה עם 'כיכר השבת' הם מספרים על היענות מצד כל הפעילים הפוליטיים • ויש תיעוד (בחירות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלמים)

עם פתיחת הקלפיות היום (שלישי), פשטו המוני שלוחי חב"ד בישראל על איזורי הקלפיות בכל רחבי הארץ ופתחו בבליץ הנחות תפילין. במסגרת המבצע הגדול, למעלה מאלף שלוחי חב"ד, לצד אלפי החסידים, הציבו דוכני תפילין ומציעים לעוברים ושבים להניח ולשאת תפילה.

פעילות הנחת התפילין מתבצעת לא רק בקרב הבוחרים, אלא גם בקרב פעילי המפלגות השונות. מעדויות בשטח עולה כי ישנה היענות רבה. "אנחנו לא מסתכלים בכלל על שם המפלגה של היהודי שמולנו, אנחנו רואים את הנשמה היהודית שלו", הסביר אחד השלוחים.

שבוע לבחירות הגורליות ובצעירי חב"ד עוררו את קהל החסידים לנצל את יום החופשה לרבים ולצאת לפארקים, למרכזי קניות ולאיזורי הקלפיות - במטרה לזכות את המוני בית ישראל בהנחת תפילין.

בצעירי חב"ד הדגישו לחסידים כי "כמובן וכפשוט יש לשמור בקפדנות על הוראת הרבי - להימנע ולהיזהר שלא להיכנס לשיחות ובוודאי לא לוויכוחים בעניינים פוליטיים ולהישמר מכל הזדהות מפלגתית".

"בחדרה מתנהל קמפיין תוסס מאוד", סיפר הרב שלמה שוורץ, משלוחי חב"ד בחדרה, "תשעה דוכנים נפתחו הבוקר בקלפיות השונות העיר והאחראים על הדוכנים מתחרים זה בזה אצל מי מניחים יותר תפילין".

"מדהים ומרגש לראות איך ביום שכולו פילוג ומחנאות - התפילין והתפילה לבורא עולם מאחדים בין כל חלקי העם", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר