תיעוד מרחבי הארץ

18,000 שוטרים איבטחו את הליך הבחירות; כך זה נראה

נסגרה ההצבעה: המשטרה השלימה את משימתה ביום הבחירות לשמירת הסדר הציבורי במוקדי ההצבעה ולהבטחת קיומו של ההליך הדמוקרטי באופן תקין • כך זה נראה (אקטואלי)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
מאבטחים את פתקי הקלפיות (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת ההיערכות המשטרתית, פעלו החל משעות הבוקר המוקדמות (שלישי) למעלה מ-18,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד אלפי מאבטחים, סדרנים ומפקחים, במוקדי ההצבעה השונים באלפי ריכוזים בכל רחבי הארץ.

כדי להבטיח הליך הצבעה תקין המשטרה עבדה בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם ועדת הבחירות המרכזית.

עד כה לא נרשמו אירועים חריגים משמעותיים. אירועים נקודתיים שהיו במספר קלפיות ברחבי הארץ טופלו בזמן אמת וככל שנדרש נפתחה חקירה בהתאם להוראות החוק.

במשך היום גם במוקדי הבילוי והצירים בכל רחבי הארץ, בכדי לתת מענה מיטבי גם לאירועי השגרה ולמטיילים הרבים שפקדו את אתרי הבילוי, הפארקים, מרכזי הקניות והכבישים ביום השבתון.

בשעות הלילה, תימשך ההיערכות המבצעית המוגברת של משטרת ישראל. עם סגירת הקלפיות, נערכת המשטרה לאבטח את תהליך ספירת הקולות ופועלת לליווי הקלפיות תוך המשך שמירה על הסדר הציבורי וטוהר הבחירות.

בתוך כך, הליכוד פונה למפכ״ל המשטרה ולועדת הבחירות המרכזית בדרישה בהולה לשלוח תגבור משטרתי לכל אתרי הקלפיות במגזר הערבי לאור אירועי אלימות קשים, איומים ואווירת טרור כלפי נציגי מחנה הימין בקלפיות שהחלו מרגע שדווח בתקשורת שתוצאות הבחירות תלויות בתוצאה של מפלגת בל״ד. הליכוד מזהיר מפני ניסיון רחב היקף לזייף באלימות את תוצאות הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר