אחרי מאבק במחלה

אביו של נועם רז הי"ד שמע על חיסול המחבל - ונפטר

ישעיהו רוזנברג, אביו של לוחם הימ"מ נועם רז, נפטר הלילה אחרי מאבק במחלה, בדיוק חצי שנה לאחר נפילת בנו • קרוב משפחתו סיפר: "הוא הודה לכוחות הביטחון שעשו צדק" (בארץ)

(צילום: באדיבות המשפחה)

ברוך דיין האמת: ישעיהו רוזנברג, אביו של לוחם הימ"מ נועם רז הי"ד, נפטר הלילה אחרי מאבק במחלה, בדיוק חצי שנה לאחר נפילת בנו.

רק אתמול הספיק האב לשמוע על חיסול המחבל שהיה מעורב בקרב בו נפל, במסגרת מבצע מיוחד של כוחות הביטחון בג'נין.

ישעיהו נפטר לאחר חודשים של מאבק במחלה, כתוצאה מדום לב. הלווייתו תתקיים הבוקר בשעה 10:45 בבית העלמין בעיר רחובות.

רונן, גיסו של נועם מספר ל-N12: "בחודשים האחרונים ישעיהו היה חולה וחלש מאוד. הוא התמודד עם מחלה ולמעשה מאז מקרה נפילתו של נועם הוא לא הצליח להתמודד מבחינה בריאותית. בסביבות השעה אחת בלילה הוא נפטר בבית החולים. ישעיהו הספיק לשמוע על חיסול המחבל והודה לכוחות הביטחון שעשו צדק".

משפחתו של נעם הי"ד פרסמה אתמול אחרי חיסול המחבל: "ארדוף אויבי ואשיגם, ולא אשוב עד כלותם. חצי שנה אחרי נפילתו בקרב של נעם אהובנו, המשיך שב"כ וצה"ל את דרכו של הימ"מ, להביא צדק לעולם ולהכרית את אויבינו, את הרוע בעולם".

המשפחה הביעה הערכה לכוחות הביטחון, והוסיפה: "כשראש השב"כ עדכן אותנו על סגירת המעגל התרגשנו לגלות שבדיוק היום חלפה חצי שנה מאז הפעם האחרונה שראינו את נעם, ביום הולדתו. מאז הוא לא שב. נעם פעל כל חייו כדי להוסיף אור וטוב. נמשיך את דרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר