"העולם חרד ממנו"

לאחר התקרית: בן גביר ייפגש בצהריים עם הנשיא הרצוג

לאחר שאמש הוקלט נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מתייחס למינוי הצפוי של איתמר בן גביר לשר והחרדה העולמית, בצהריים צפוי בן גביר להגיע לבית הנשיא ולהיפגש עם הרצוג (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ איתמר בן גביר (צילום: כיכר השבת)

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הקולט אמש (רביעי) מזהיר את חברי הכנסת של ש"ס מפני ח"כ איתמר בן גביר כשהוא מדגיש את החרדה העולמית מהמינוי הצפוי שלו לשר בכיר.

הצהריים (חמישי), צפוי ח"כ בן גביר להגיע למשכן הנשיא ולהיפגש פנים אל פנים עם הנשיא הרצוג בכדי להמליץ שבנימין נתניהו ירכיב את הממשלה.

מדובר במפגש ראשון מצולם בין ח"כ בן גביר לנשיא הרצוג, שככל הנראה יעסוק גם במינוי הצפוי שלו לשר בממשלת ישראל לצד החרדה העולמית.

כזכור, אמש חשב הנשיא שהרצוג שהמצלמות כבו בסיום הפגישה עם נציגי ש"ס, אז הוא הוקלט מתבטא: "יש לכם שותף שכל העולם חרד ממנו. אני גם אמרתי לו את זה. באמת זה לא לפרסום, כי אני לא רוצה לעשות צרות".

"אבל אני חושב שלכם, כמפלגה, יש לכם אחריות". אחד מנציגי ש"ס, השיב לנשיא: "אבל הוא התמתן מאוד". הרצוג המשיך ואמר: "יש נושא שלא אמרתי והוא הבעיה שתהיה לכם עם הר הבית. זה נושא קריטי".

בבית הנשיא הגיבו ואמרו: "הנשיא הציג בפני נציגי סיעת ש״ס פניות שקיבל ובהם דאגה לגבי עמדותיו של ח״כ איתמר בן גביר בנושאים מסוימים. בשיחה הדגיש הנשיא את האחריות המוטלת על כלל נבחרי הציבור. במסגרת שיחותיו עם כלל ראשי הסיעות ביום חמישי האחרון, התקשר הנשיא גם לח״כ בן גביר, ובשיחה פתוחה וכנה, העלה גם בפניו את הנושא".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב להקלטה ואמר: "הנשיא יצחק הרצוג ואני מקיימים שיחות רבות ופוריות בשבועות האחרונים. לא אחת ציין בפני הנשיא כי ההיכרות הקרובה עם דעותיי ותוכניותיי הצליחה לסחוף מאות אלפים בישראל וכי הוא סמוך ובטוח שאם אדבר עם העולם יבינו ויכירו שאני לא מכליל את כל הערבים".

עוד הוסיף בן גביר: "אגב בעקבות השיחות עם הנשיא התחלתי להיפגש עם דיפלומטיים ואפעל להסביר את עמדות עוצמה יהודית בעולם כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר