המבוגר בהיסטוריה

הנשיא ג'ו ביידן הכריז: "בכוונתי לרוץ שוב בבחירות 2024"

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס הלילה לבחירות האמצע בארה"ב ולכוונתו להתמודד לנשיאות בבחירות 2024 אך הסתייג כי ההכרזה הרשמית תהיה רק "לאחר שנקיים דיון משפחתי" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המועמדים? גו' ביידן ודונלד טראמפ (צילום: Shutterstock, הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הנשיא המבוגר בהיסטוריה, הודיע הלילה (חמישי) כי בכוונתו לרוץ פעם נוספת לנשיאות ארצות הברית בעוד כשנתיים, אז הוא יהיה בגיל 81.

במענה לשאלות עיתונאים בבית הלהבן, אמר ביידן: "בכוונתי לרוץ שוב בבחירות 2024, וזה לא תלוי בתוצאות בחירות האמצע". עם זאת הוא הסתייג: "אכריז על החלטתי בתחילת השנה הבאה לאחר שנקיים דיון משפחתי".

ביידן, שמרוצה מתוצאות בחירות האמצע בארה"ב וההישג של הדמוקרטים בניגוד לתחזיות הסקרים, טען כי בכך האזחרים העבירו לו מסר "ברור" להתמודד לכהנונה נוספת בבית הלבן.

בינתיים, גם הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, ממשיך לרמוז כי בכוונתו להודיע על ריצה מחדש לנשיאות ארצות הברית. בריאיון לרשת פוקס נשאל טראמפ האם לאחר תוצאות בחירות האמצע הוא עדיין מתכוון להתמודד לנשיאות, טראמפ השיב: "הייתה לנו הצלחה אדירה, למה שזה ישתנה?".

כזכור, טראמפ הודיע גכי ביום שלישי בשבוע הבא יכריז "הכרזה גדולה". ההצהרה תגיע מהאחוזה עליה פשט ה-FBI לפני מספר שבועות במסגרת חקירה נגד הנשיא לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר