נפצע בינוני

טרקטורון רחיפה נתקע בעץ באגמון החולה; הרוכב חולץ

תאונה מוזרה התרחשה היום באגמון החולה, כאשר אחד המטיילים שהיה במקום עם באקי, נתקע בעץ. כוחות ההצלה הורידו אותו לאלונקה ופינו אותו כשהוא עם חבלות בגפיים (בארץ)

(צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

תאונה מוזרה התרחשה היום (שישי) באגמון החולה, שם רוכב על באקי - טרקטורון רחיפה, נתקע בעץ. הוא חולץ על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום.

החובשים והפראמדיקים הורידו אותו לאלונקה, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו את המטיס לבית החולים כאשר מצבו מוגדר בינוני.

מדוברות מד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על באקי (טרקטורון רחיפה) שפגע עץ סמוך לאגמון החולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 60 במצב בינוני עם חבלות בגפיים. מסוק מד"א נחת בזירת האירוע".

בהמשך עדכנו כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם גבר כבן 60 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

החובשים של מד"א מוחמד זנגריה ושי רייקין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הבאקי לכוד על העץ בגובה של כ-2 מטר כשהמטיס עם חבלה קשה בגפיים".

"הצלחנו להוריד אותו ישירות לאלונקה ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר