במקום סמוטריץ'

דיווח: נתניהו משכנע את דרעי לכהן כשר הביטחון

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, נפגש היום עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בניסיון לשכנע אותו לוותר על משרד האוצר ולכהן כשר הביטחון (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אריה דרעי ובנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ממשלת נתניהו השישית: ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, מתקשה בניסונות שלו להוריד את יו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', מהרצון שלו לכהן כשר הביטחון.

בניסיון להתקדם במשא ומתן, נתניהו נפגש בצהריים (שני) עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בניסיון לשכנע אותו לוותר על תיק האוצר ולכהן כשר הביטחון וזה כדי לאפשר לסמוטריץ' לכהן באוצר, כך דיווח הערב העיתונאי עמית סגל ב'חדשות 12'.

יצויו כי במערכת הפוליטית מעריכים כי דרעי יסרב לכהן בתפקיד וימשיך להתעקש על תפקיד שר האוצר וספק אם הצדדים יצליחו הלגיע לפשרה בשבוע הקרוב.

כזכור, ביום ראשון הודיע דרעי לנתניהו כי קיבל החלטה לכהן כשר האוצר ולוותר על משרד הפנים. במידה ודרעי אכן יכהן בתפקיד הרי שהוא יהפוך לפוליטקאי החרדי הראשון המכהן כשר האוצר.

דרעי נפגש בסוף השבוע עם נתניהו ובמהלך השיחה העלה את הספקות האם לקבל לידיו את התפקיד הבכיר. אמש הוא שוחח עם מספר ממקורביו ולאחר דיון ארוך שנמשך גם עם חברי מועצת חכמי התורה, הוא קיבל את ההחלטה לכהן כשר האוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר