המחבל נוטרל בירי

פיגוע רצחני באריאל: שישה ישראליים נפצעו, שלושה שנפצעו אנוש - נפטרו

פיגוע דקירה בשתי זירות באריאל •מחבל דקר אזרחים, שישה נפצעו, שלושה באורח אנוש, שלאחר דקות נקבע מותם • המחבל נסע כנגד כיוון התנועה התנגש ברכב ופצע את הנוסע באורח אנוש - ונוטרל | כל העדכונים (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחת הזירות: בעיגול: חיסול המחבל (צילום: איחוד הצלה סניף אריאל, 27 א)

גל טרור: מחבל בן 19 עם אישור עבודה באריאל ביצע הבוקר (שלישי) פיגוע דקירה ופצע שישה ישראליים. הפיגוע התרחש בשתי זירות. והמחבל נוטרל בירי, שלושה יהודים שהיו פצועים באורח אנוש, נקבע מותם לאחר דקות.

הזירה הראשונה התרחשה בעמדת השמירה של אזה"ת אריאל, כאשר פצוע מדקירות בפלג גופו העליון במצב קשה המחבל חוסל במקום בירי..

בזירה השנייה שהתרחשה בתחנת הדלק טן היו 2 פצועים 1 קשה מאד והשני אנוש, המחבל נמלט לכיוון כביש 5 גרם לתאונה של מספר כלי רכב יצא מרכבו נורה ונוטרל, אחד הנוסעים שהיה מעורב בתאונה נפצע באורח אנוש.

חיסול המחבל בכביש 5 (סעיף 27א)

כוחות צבא ומשטרה גדולים הוזעקו לזירה ומבצעים סריקות סמוך לזירה. כמו כן נבדק חשד שהמחבל דקר אזרח, גנב את רכבו ומשם המשיך לבצע פיגוע דריסה.

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח על אירוע דקירה סמוך לאזור התעשייה אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים. פרטים נוספים בהמשך".

מוטי בוקצ׳ין דובר זק"א מסר: "מדובר במחבל שיצא במסע רצח אכזרי, בזירה בש.ג אריאל דקר ופצע שני עוברי אורח אחד פונה במצב קשה השני פונה במצב אנוש ומותו נקבע בדרך לביה״ח. משם המשיך לתחנת דלק ten ופגע במספר עוברי אורח נוס׳, לצערי גבר כבן 35 שסבל מפגיעה קשה נהרג במקום, 2 נפ׳ נוספים כבן 40 וכבן 36 פונו במצב קשה לביה״ח. משם המשיך המחבל על כביש 5 והתנגש במס׳ כלי רכב לצערי גבר כבן 60 שכב בצד הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. המחבל נורה בזירת התאונה ונהרג.
מתנדבי זק״א צוות מחוז ש״י מטפלים בכבוד המת בזירות הקשות".

המרכז הרפואי בילינסון מסר: "צוותי הטראומה בביה"ח בילינסון מקבוצת הכללית, נלחמים על חייהם של הפצועים שפונו מהפיגוע באריאל. פצוע בשנות 40 - מצבו קשה מאד ולא יציב עם פגיעת חזה וראש. פצוע בשנות ה-30, מצבו קשה אך יציב עם פגיעת חזה. פצוע בשנות ה-30, מצבו קשה אך יציב עם פגיעת צוואר.

אלן פוס חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני פצועים אנוש וקשה כתוצאה מדקירות. ביצעתי החייאה על אחד מהם (נהג רכב) ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של צה"ל במצב אנוש לבית החולים. בזמן ההחייאה שביצעתי על הפצוע נמסר לי כי הפצוע הנוסף פונה אף הוא מהזירה במצב קשה. עוברי אורח סיפרו לנו כי המחבל ברח מהזירה".

מדובר מד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-3 פצועים מדקירות, בהם 1 אנוש כבן 40 ו- 1 קשה כבן 40 בתחנת הדלק ו-1 בינוני כבן 35 סמוך לש"ג".

חובש בכיר ביחידת האופנועים ישראל אלדד מספר: "כשהגעתי למקום, הכווינו אותי לשני רוכבי אופניים, גבר כבן 70 כשהוא סובל מחבלת ראש וגפיים במצב בינוני, ולפצוע נוסף כבן 40 שנפצע באורח קל, לאחר שהתנגשו אחד בשני. יחד עם פראמדיקים וחובשים של מד"א והצלה, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני במקום, הכולל קיבוע וחבישות, והם פונו להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב."

דניאל כהן חובש איחוד הצלה מסר: "בתחילה נמסר לנו על פיגוע דקירה בשער הכניסה (ש.ג) לאיזור התעשייה באריאל. שם הענקתי סיוע לנפגע קל עד בינוני. תוך כדי הטיפול נמסר לנו מעוברי אורח כי המחבל המשיך לכיוון תחנת הדלק ויש שם עוד נפגעים. בדרך לשם נתקלנו בגבר מוטל ללא רוח חיים (בציר הגישה לאזור התעשייה) והמשכתי לתחנת הדלק שם אמרו לנו כי יש עוד שני פצועים מדקירה. ביצענו החייאה על שניהם בסיוע צוות ניידות טיפול נמרץ של צה"ל ומד"א שפינו לאחר מכן את שני הפצועים באורח אנוש. בזמן ההחייאה נמסר לנו כי המחבל נמלט עם רכב לכביש 5 שם אירעה תאונה קשה עם מספר כלי רכב וישנם בזירה מספר פצועים. חובשים נוספים יצאו לשם לסייע".

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף הגיב: "גם ביום השבעת הכנסת, אנו מקבלים תזכורת כואבת למציאות בה אנו חיים. האויב האכזרי לא מוצא מנוח. אני משבח את מי שפעלו לנטרל את המחבל והצילו חיים, וקורא לראש הממשלה להגיב ביד קשה נגד הטרור המבקש כל העת להרים ראש. הגיע הזמן לעצור את ההתנהלות המכילה של הממשלה היוצאת, ולפעול בצורה תקיפה כנגד ארגוני הטרור. אני בדרכי לכותל המערבי ובעז"ה אתפלל שם לרפואת הפצועים ולהחלמתם המהירה".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ מגיב לפיגועים הבוקר באריאל: "כבר ביומה הראשון של הכנסת החדשה אנחנו מקבלים תזכורת כואבת לנושא הכי חשוב ודחוף שעל שולחננו. חייבים להחזיר את הביטחון לכל אזרחי ישראל ולהחזיר את ההרתעה שנשחקה. ‏מאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים בפיגועים באריאל".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר