הדובר חשף

מחטף? שעות לפני השבעת הכנסת; השרה מרב מיכאלי מינתה מנהל חדש

שרת התחבורה היוצאת, החליטה למנות סמוך ליציאתה ושעות ספורות לפני השבעת הכנסת החדשה, מנהל חדש לרשות הנמלים | דוברו של ח"כ מקלב חשף את המינוי ובמשרד התחבורה הגיבו לכך (תחבורה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מרב מיכאלי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בעוד מספר שעות תושבע הכנסת החדשה, אך כנראה דבר זה אינו מפריע לשרת התחבורה מרב מיכאלי להודיע על מינוי בכיר חדש - מנהל חדש לרשות הנמלים.

יהודה מנדלוביץ הדובר של ח"כ אורי מקלב, חשף הלילה (שני) בחשבונו ברשתות החברתיות, כי שרת התחבורה מרב מיכאלי מינתה ראש רשות חדש לרשות הספנות והנמלים, מנדלוביץ כתב: "בשקט בשקט שרת התחבורה ממנה ראש רשות חדש לרשות הספנות והנמלים. שעות ספורות להשבעת הכנסת החדשה ובלי שום מנדט מהציבור. ‏משהו דיבר פה על ניהול תקין ויושרה ציבורית?".

הדיווח שלא פורסם קודם לכן עורר סערה גדולה ברשת והגולשים זעמו על המחטף וכתבו: "שתמנה את מי שהיא רוצה. משילות. מי שיחליף אותה צריך לפטר מיידית, ולמנות מישהו משלו". הגיב אחד הגולשים. גולש אחר הזכיר כי בג"ץ שמנע ממשלת ימין למנות אפילו מזכירה.

"חוצפה בריונות לשמה חוסר ציות לסמכות לחוק לא נורא הוא לא יחזיק מעמד רב העיקר שהם השמאל מתנגדים לפסקת ההתתגברות אפילו את החוקים שלהם שהם בעצמם חוקקו הם לא מקיימים אותו!", כתב גולש אחר.

במשרד התחבורה הסבירו כי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, קיבלה את המלצת ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות הספנות והנמלים למנות את רב-חובל צדוק רדקר. וכי ועדת האיתור פעלה בכפוף ובאישור ועדת חריגים מיוחדת.

במשרד התחבורה אף תיארו את הרקורד של המנהל החדש - רדקר (52), בעל יותר מעשרים שנות ניסיון מקצועי בתחומי הספנות והנמלים. כיום הוא משמש מנכ"ל חברת תעבורה ימית – חיפה הממשלתית. קודם לכן, כיהן בתפקידי ניהול בחברת הספנות צים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים. רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה משמשת רגולטור ממשלתי האמון על תחום התעבורה הימית: מעגנות ונמלים, כלי שיט ומפעיליהם. הרשות פועלת על מנת להבטיח קיומה של תשתית ספנות ישראלית בעלת יכולת לשמש כמוביל משמעותי בזמן שלום ובזמן חירום, ושירות רציף לתועלת המשק הישראלי.

שרת התחבורה מיכאלי התייחסה אף היא ואמרה: "אני שמחה למנות עוד איש מקצוע מוביל בתחומו, הפעם לתפקיד החשוב ביותר בתחום הספנות בישראל״. מנכ"לית משרד התחבורה ויו"ר ועדת האיתור, מיכל פרנק ציינה כי "המינוי הוא נדבך נוסף בחיזוק השדרה הניהולית וההתמקצעות של משרד התחבורה״

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר