הפיגוע באריאל

ארבע זירות, שלושה הרוגים: המחבל בעל אישור עבודה במפעל 'אינשל' באריאל

מסע ההרג של המחבל בן ה-18 החל בפתח מקום העבודה שלו, משם המשיך לתחנת הדלק, גנב שני רכבים ורצח בדרכו שלושה בני אדם עד שחוסל. כל הפרטים על הפיגוע המחריד (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלושה הרוגים בפיגוע המשולב היום באזור התעשייה באריאל, השלושה נפצעו אנוש במהלך הפיגוע ובבית החולים נאבקו על חייהם עד שנאלצו לקבוע את מותם.

על פי הדיווחים, המחבל שחוסל, מוראד סאמי סוף היה בעל היתר עבודה באינשל באזור התעשייה שבו פתח במסע הדקירות. המחבל, בן 18 מהכפר חארס, הגיע הבוקר לעבודתו כרגיל, ובכניסה דקר את המאבטח ופצע אותו. המאבטח השני בעמדה ירה באוויר בלבד, במקום לחתור למגע מול המחבל שהמשיך במסע ההרג שלו. המאבטח נותר במקום כדי לטפל בחברו שנפצע.

המחבל המשיך משם בריצה לתחנת הדלק 'טן' הסמוכה, מרחק של כ-70 מטרים ודקר למוות שני אזרחים.

משם המשיך המחבל לזירה השלישית כשהוא גונב רכב מסוג ברלינגו ופוצע את הנהג שלו. הוא עלה על כביש חמש ונסע בו בניסיון לדרוס בני אדם, הוא פגע בשולי הכביש באזרח נוסף והרג אותו.

המפכ"ל בזירת הפיגוע

אזרח שנסע בכביש הבחין במתרחש ויצא לסייע לגבר שנדרס בשולי הכביש. המחבל מיהר וגנב את רכבו של האזרח המסייע מסוג ב.מ.וו ונסע לעבר עמדה צבאית כנגד כיוון התנועה. הוא התנגש בכלי רכב ואז יצא רגלית וניסה לברוח עד שנורה בידי חיילים ואזרחים.

דניאל כהן חובש איחוד הצלה מסר: "בתחילה נמסר לנו על פיגוע דקירה בשער הכניסה (ש.ג) לאיזור התעשייה באריאל. שם הענקתי סיוע לנפגע קל עד בינוני. תוך כדי הטיפול נמסר לנו מעוברי אורח כי המחבל המשיך לכיוון תחנת הדלק ויש שם עוד נפגעים. בדרך לשם נתקלנו בגבר מוטל ללא רוח חיים (בציר הגישה לאזור התעשייה) והמשכתי לתחנת הדלק שם אמרו לנו כי יש עוד שני פצועים מדקירה. ביצענו החייאה על שניהם בסיוע צוות ניידות טיפול נמרץ של צה"ל ומד"א שפינו לאחר מכן את שני הפצועים באורח אנוש. בזמן ההחייאה נמסר לנו כי המחבל נמלט עם רכב לכביש 5 שם אירעה תאונה קשה עם מספר כלי רכב וישנם בזירה מספר פצועים. חובשים נוספים יצאו לשם לסייע".

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו התייחס לפיגוע ואמר כי "אני מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע הקשה ומחזק את כוחות הביטחון שפועלים בשטח".

מביה"ח בילינסון עודכן על מצבם של הפצועים בפיגוע:

פצוע בשנות ה-40 - מצבו קשה אך יציב, נמצא בניתוח חזה ואורטופדי ביד

פצוע בשנות ה-30 , מצבו קשה אך יציב נמצא בניתוח חזה.

פצוע בשנות ה-30 , מצבו בינוני עד קשה. נמצא בהשגחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר