הותר לפרסום

"הפרח המאיר נקטף"; תמיר אביחי הי"ד נרצח בפיגוע באריאל

שמו של אחד הנרצחים בפיגוע המחריד באריאל הותר לפרסום. במועצה המקומית תקפו את הממשלה היוצאת: "תוצאת אובדן הרתעה" (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אביחי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

הפיגוע המחריד באריאל: הותר לפרסום שמו של אחד הנרצחים - תמיר אביחי תושב קריית נטפים שבשומרון הי"ד. אב ל 6 ילדים 5 בנות ובן בגילאים 12 עד 29. בן 50 בהירצחו. על על מועד הלווייתו נפרסם בהמשך.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהכיר את הנרצח ביכה את מותו ואמר: "זה רגע קשה לכולנו. שלושה נרצחים ו-3 פצועים. אנחנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב קריית נטפים ברגע הקשה הזה".

הוא הוסיף: "תמיר היה אדם מאיר פנים כולו מלא בטוב, וברצון לעזור לאנשים אחרים, איש חסד, אדם ציוני בכל רמ"ח איבריו, תמיד כשהייתי פוגש אותו הוא היה מקדים שלום בחיוך הרחב שלו. כל מכיריו אהבו אותו. הפרח המאיר והשמח נקטף ביד זדונית של ברברים".

עוד אמר דגן: "פיגוע זה הוא תוצאה ברורה של אובדן המשילות ואובדן ההרתעה של הממשלה היוצאת, הממשלה הנכנסת חייבת להתנהל כממשלה לאומית וחייבת להפוך את המשוואה. מי שעומד מאחורי גל הטרור הזה ומממן אותו הוא המחבל בחליפה אבו מאזן. ממשלת ישראל חייבת לשים אותו כיעד בטחוני. מי שעומדת מאחורי גל הטרור הזה היא הרשות הפלסטינית, לא כל מיני ערסים מקומיים. ועד שממשלת ישראל לא תשנה את המשוואה הפיגועים לא ייפסקו".

מהישוב קריית נטפים נמסר: "אנו המומים וכואבים לבשר על לכתו של חברנו, תושב הישוב,תמיר אביחי הי"ד.תמיר נרצח בידי מחבל מתועב בכביש 5, אנחנו שולחים חיבוק חם והרבה כוחות למשפחתו וילדיו. קהילת קרית נטפים תעשה כל שביכולתה לסייע למשפחה".

יו"ר היישוב, אבי ברוך, אמר: "תמיר היה חלק בלתי נפרד מקהילת קרית נטפים והיישוב כולו אבל וכואב. אנו מחבקים את המשפחה כולה בשעה הקשה הזו ועומדים לצידה בכל אשר יידרש".

מלבד אביחי נרצחו עוד שני יהודים בפיגוע המחריד ונפצעו שלושה באורח קשה. בבית החולים עדכנו על מצבם. מצבו של אחד הפצועים, בשנות הארבעים לחייו, קשה אך יציב, נמצא בניתוח חזה ואורטופדי בידו; מצבו של פצוע בשנות השלושים לחייו קשה אך יציב ונמצא בניתוח חזה. מצבו של פצוע שלישי, גם הוא בשנות השלושים לחייו, בינוני עד קשה ונמצא בהשגחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר