בישיבת הסיעה

בני גנץ: "תוצאות הבחירות היו מאכזבות עבורנו"

שר הביטחון היוצא, בני גנץ, התייחס לפיגוע הרצחני באריאל ולתוצאות הבחירות בישיבת סיעת 'המחנה הממלכתי' והצהיר כי יתייחס לתכניותיו בהמשך (פוליטי)

(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

שר הביטחון היוצא ויו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, אמר היום (שני), בישיבת סיעתו לאחר הפיגוע הקשה באריאל כי "המערכה והמאמצים הביטחוניים נמשכים כל העת, ואנחנו המנהיגים צריכים להמשיך לשים את הביטחון של אזרחי ישראל כל העת לנגד עינינו. צה"ל וכלל כוחות הביטחון ממשיכים בפעילות הנחושה מול הטרור – בהתקפה בעומק השטח, ובהגנה בתפר ובצירים. בתקופה האחרונה נמנעו וסוכלו עשרות רבות של פיגועים. אנחנו נמשיך לפעול ביוזמה, באחריות ובמקצועיות. נבוא חשבון עם כל מי שלקח חלק בפעולות טרור. נעשה כל מה שיידרש כדי למנוע פגיעה באזרחי ישראל".

גנץ התייחס גם לנושא החקירה על מותה של העיתונאית שירין אבו עקלה ואמר: "צה"ל ביצע תחקיר מקצועי ואף שיתף בו את האמריקאים באופן מלא. ברור מעל לכל ספק שמדובר היה בזירת קרב קשה, שנורו מאות כדורים לעבר חיילי צה"ל, ושלא הייתה כל כוונה לפגוע בשירין. התחקירים של צה"ל הם יסודיים ומעמיקים – ואין שום סיבה לפתוח בחקירה חיצונית. אנחנו לא נשתף פעולה עם חקירה כזו, ונמשיך לפעול מול הטרור בנחישות, לגבות את חיילי צה"ל, ולהקפיד על טוהר הנשק".

"אנחנו אמנם נמצאים בעיצומו של יום פוליטי – אבל זהו קודם כל יום עצוב. המערכה הביטחונית והמאמצים הביטחוניים נמשכים כל העת, ואנחנו המנהיגים צריכים להמשיך לשים את הביטחון של אזרחי ישראל כל העת לנגד עיננו.
לצערי, חרף המאמצים הביטחוניים, נרצחו היום שלושה אזרחים בפיגוע מתועב סמוך לאריאל. דווקא במקום שבו אנו בונים דו קיום – סמוך לאזור התעשייה, מחבל שהיה בעל היתר לעבודה – קטל חיים באכזריות בלתי נתפסת. טוב שהוא נוטרל ואני מחזק את ידי הכוחות שנטרלו אותו. אנחנו נלמד את האירוע לעומקו. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות, ולהתפלל לרפואת הפצועים", אמר גנץ.

שר הביטחון הוסיף ,"סיימתי כעת חיתוך מצב עם הרמטכ"ל וראש השב"כ. צה"ל וכלל כוחות הביטחון ממשיכים בפעילות הנחושה מול הטרור – בהתקפה בעומק השטח, ובהגנה בתפר ובצירים. בתקופה האחרונה נמנעו וסוכלו עשרות רבות של פיגועים. אנחנו נמשיך לפעול ביוזמה, באחריות ובמקצועיות. נבוא חשבון עם כל מי שלקח חלק בפעולות טרור. נעשה כל מה שיידרש כדי למנוע פגיעה באזרחי ישראל".

גנץ התייחס לתוצאות הבחירות, "לצערי, אירוע ההשבעה היום נערך ביום קשה עבורנו, אבל אני בכל זאת מבקש להביע את תקוותי שנוכל לעשות טוב ולשרת את אזרחי ישראל מהבית הזה. כן, גם אם תוצאות הבחירות מאכזבות עבורנו, נזכור שיש לנו זכות גדולה לחיות במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית ולשרת אותה".

"אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולאחל בהצלחה לכלל חברי הסיעה, ולהודות לחברים שלא נכנסו לכנסת אך ימשיכו איתנו בדרכנו המשותפת. לאור האירועים, לא נתייחס לתוכניות שלנו ולמאבקים הפוליטיים – להם נמצא את הזמן והמקום המתאים להתייחסות", הוסיף גנץ שנראה כעת שהוא וסיעתו הולכים לאופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר