צפו בוידאו

ביזוי התפילין: ההצעה המפתיעה של צבי יחזקאלי לנתן זהבי

"כדי להבין משהו צריך לנסות אותו": איש התקשורת צבי יחזקאלי, ממגישי פינת פרשת השבוע בכיכר השבת, במסר לנתן זהבי בעקבות דבריו (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
צבי יחזקאלי (צילום: באדיבות המצלם)

איש התקשורת והפרשן לענייני ערבים בחדשות 13 שיגר היום (רביעי) מסר לשדרן המושעה נתן זהבי, בעקבות דבריו ברדיו 103 בשבוע שעבר נגד התפילין. יחזקאלי קרא לזהבי להניח אותן, בשביל שיוכל להבין יותר טוב את מה הוא מבקר.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שדרן הרדיו נתן זהבי, שנודע באמירות השנויות במחלוקת שלו, התבטא בשבוע שעבר בתוכנית הקבוע שלו ב'רדיו ללא הפסקה', נגד הציבור החרדי.

באמצע השידור, התייחס זהבי לדתיים בממשלת השינוי, ואמר: "כל ה... האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע".

"לכו קיבינימט", אמר זהבי בגסות והוסיף: "עם הצניעות ועם החלות וההדלקת נרות והתפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור", זהבי סיים את דברי הבלע שלו ואמר: "לפני שאסתבך פה עם מנהל הרדיו".

מרדיו ללא הפסקה נמסר: "הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ"ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך".

כזכור לפני מספר חודשים זהבי הסתבך שוב כשאמר בשידור: "אתמול ראיתי חצי שעה את תוכנית 'הפטריוטים'… אחרי זה כתבתי וידוי שרציתי שבאמצע שאני צופה בזה, שהאולפן יישרף על יושביו. אמרתי דבר קשה, אני יודע".

ברדיו מסרו בתגובה לסערה כי הוחלט להשעות את זהבי מתפקידו וכתבו כי "התבטאותו של נתן זהבי בשידור היום היא אמירה חמורה, שאין לה מקום בשידורי רדיו 103fm, ושמהווה חצייה בוטה של גבולות חופש הביטוי".

עוד כתבו כי "לאחר בירור הנושא עם המגיש, החליטה הנהלת הרדיו להשעות את המגיש משידור עד להודעה חדשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר