טוען כי היחסים נחלשו

טראמפ תוקף את ביידן: "תקע סכין בגב של ישראל ובגד בה"

נשיא ארצות הברית הקודם תוקף את מחליפו בתפקיד וטוען כי הוא "תקע סכין" בגבה של ישראל, ולטענתו בשל כך היחסים בין המדינות "לא חזקה כבעבר" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock, הבית הלבן)

דונלד טראמפ תקף הלילה (ראשון) את מי שהחליפו בתפקיד בריאיון לכנס 'הקואליציה היהודית-רפובליקנית בלאס וגאס' והאשים את ביידן ב"תקיעת סכין" בגבה של ישראל.

"לעולם לא ארשה שמדינת ישראל תהיה מאוימת בהשמדה גרעינית, כפי שקורה עכשיו. אנו לא יכולים לתת לעסקת הגרעין לקרות - העסקה הזו היא אסון, היא מהווה תעודת פטירה לישראל" אמר.
בהמשך אמר טראמפ כי הנשיא ביידן "תקע סכים גבה של מדינה ישראל, בגד בה ומכר את ביטחונה". עוד אמר טראמפ כי יצא "באופן חד-צדדי מהסכם הגרעין עם איראן והטלתי את הסנקציות החריפות ביותר שהוטלו מאז ומעולם על המשטר האיראני".

"הוצאתי את ארה"ב ממועצת זכויות האדם המושחתת של האו"ם, אשר משמשת את מפירי זכויות האדם הנוראיים ביותר בעולם כפלטפורמה לתקוף את ארה"ב ואת ישראל" הוסיף.

עוד טען כי "הברית של אמריקה עם ישראל אינה חזקה עכשיו, אינה חזקה כלל, ואנחנו נחיה אותה מחדש. באופן טרגי, הנשיא ביידן בגד בישראל ובקהילה היהודית ובזבז את ההצלחה המדהימה שלנו. מהרגע הראשון הוא מכר את ביטחונה של ישראל והחל להתחנן להיכנס מחדש להסכם הגרעין עם איראן בתנאים גרועים אפילו יותר מאלה המקוריים. זה היה אסון עוד קודם וזה יהיה גרוע עוד יותר עכשיו".

בהמשך הלין כי ביידן "הסיר סנקציות על איראן באופן חד-צדדי ומינה אינספור פקידים אנטי-ישראליים, והכפיש את ישראל על שהגנה על עצמה אפילו כשהיא הייתה תחת מתקפה אלימה שכללה מטחי טילים לכל רחבי המדינה. כשננצח ב-2024 עידן הבגידה ותקיעת הסכין בגב יסתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר