הסריקות נמשכות | תיעוד

הרמטכ"ל מקצר את ביקורו בחו"ל; המשטרה מתגברת כוחות

כוחות הביטחון ממשיכים להיות דרוכים ובזמן החיפוש אחר המחבלים, הכוננות במשטרה הועלתה והוחלט על תגבור כוחות | הרמטכ"ל כוכבי, קיים הערכת מצב טלפונית והחליט לקצר את שהותו בארה"ב (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
גל טרור - מעלים כוננות (צילום: דוברות המשטרה)

הטרור הבלתי פוסק בירושלים: המשטרה מתגברת כוחות בירושלים וממשיכה בחקירה מאומצת ובמצוד נרחב עם כוחות הביטחון אחר המחבלים שהניחו את מטעני החבלה, הרמט"ל כוכבי קיצר את ביקורו בחו"ל.

לנוכח המצב המתוח בירושלים והחשש מעוד פיגועים, הרמטכ"ל אביב כוכבי קיים הערכת מצב טלפונית ולאחר שעודכן בפרטי האירועים האחרונים, החליט לקצר את ביקורו בארה״ב ולשוב לישראל. כוכבי ינחת בישראל מחר בצהריים.

בינתיים, חקירת הפיגוע הכפול שארע הבוקר בירושלים, מתנהלת ע"י שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים. בשעות האחרונות כוחות הביטחון, בהם כוחות משטרה ומג"ב ממשיכים ביצוע מגוון פעולות מבצעיות, חקירתיות ומודיעיניות לאיתור ולכידת המחבלים שמעורבים בהנחת מטעני החבלה שהתפוצצו הבוקר בשתי זירות בירושלים, והובילו לנפגעים רבים בדרגות פציעה שונות (רובם באורח קל ונפגעי חרדה) ולרצח של בחור הישיבה.

תיעוד מפעילות כוחות המשטרה ומג"ב והסריקות שבוצעו בשעות האחרונות אחר חשודים במרחב

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן החליט הבוקר בהערכת מצב על תגבור מערכי הביטחון השוטף בעיר, ובפרט במקומות הומי קהל.

בנוסף הוחלט על פעילות במתכונת עבודה שלדית (משמרות של יותר מ-12 שעות) לאורך היממה הקרובה לפחות, במטרה להגביר את הנוכחות המשטרתית ברחבי העיר ואת תחושת הביטחון של כלל תושבי העיר והמבקרים בה. בתוך כך מחוז ירושלים במשטרה תוגבר ע"י כוחות משטרה ארציים ולוחמי מג"ב, לרבות יחידות משטרתיות מיוחדות שפועלות במסגרת המצוד אחר המחבלים.

בשעות האחרונות חבלני המשטרה פעלו לזיכוי זירות המטענים, לצד חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי שפעלו לאיסוף ממצאים, ראיות ועדויות מהזירות ומעדי ראייה.

תיעוד מפעילות הבט"ש (ביטחון שוטף)

פיגוע בירושלים • סיקור נרחב >>

לאחר הפיגוע הופצה דיסאינפורמציה ומידע כוזב ברשתות חברתיות, הן בנוגע להתראות ממוקדות וקונקרטיות לפיגוע זה- שלא היו, והן בנוגע להתרחשויות שקדמו לפיגוע- ולא התרחשו. נבהיר כי הפצת מידע מסוג זה בצורה בלתי אחראית גורמת להטעיית הציבור.

אנו קוראים לציבור בירושלים ובכלל, לקיים שגרת חיים מלאה. בהקשר זה יודגש כי כלל האירועים בעיר ירושלים, בהם אירועי חג הסיגד מתקיימים היום כמתוכנן ומאובטחים ע"י משטרת ישראל. לצד זה יש לגלות ערנות לחפצים חשודים, אנשים חשודים או כל התרחשות חריגה המצריכה טיפול והתערבות משטרתית ולדווח על כך בהקדם למוקד 100 של המשטרה.

תיעוד קצר מהערכת מצב שקיימו מפכ״ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים בזירת הפיגוע הבוקר

משטרת ישראל תמשיך לפעול עם כוחות הביטחון ולהיאבק בטרור מכל סוג שהוא, במטרה להגן על אזרחי מדינת ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר