צפו בריאיון

השר נחמן שי באולפן: "מיכאלי שגתה שלא חברה למרצ"

הפיגוע המשולב בירושלים והחשש מגל פיגועי מטענים; מינוי בן גביר לשר לביטחון פנים; חזרתו הצפויה של אריה דרעי לשולחן הממשלה; הטעות של מירב מיכאלי שהובילה את מרצ למתחת אחוז החסימה והחשש שלו מהממשלה החדשה • שר התפוצות נחמן שי בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

תחילה התייחס השר שי לפיגוע המשולב בירושלים ואמר: "יש עליות ומורדות בטרור, זה לא קו שטוח. לכן צריך להסתכל על זה בראייה רחבה, היו פיגועים כאלה ואף גרועים מאלה, זה עלול לקרות גם בעתיד. המצב הביטחוני לא הורע, זו הנקדה המשמעותית. אלה החיים פה, יש טרור לאורך כל חיינו בארץ הזאת, צריכים לקבל את זה כסוג של חלק מהחיים פה ולהלחם בטרור בכל כוחתינו".

"אני רוצה להיות ליד בן גביר בשבועות הראשונים בתפקיד, שהוא יבין שהדברים שהוא מדבר עליהם או שהם קיימים או שהם בלתי אפשריים. אני מודאג מהדעות שלו שהן גובלות בגזענות מלאה. הוא נשאר במחנה כהנא. הוא ייצטרך להתפקח, סיכולים ממוקדים עשו, זה לא אפס או מאה, צריך להחליט באמצע", הוסיף שי באשר למינוי של ח"כ איתמר בן גביר לשר הבט"פ והקריאה לחזור לסיכולים ממוקדים.

באשר לעובדה שאף נציג ממשלה לא השתתף בהלוויות נרצחי הפיגועים האחרונים הוא אומר: "הייתי בחלק גדול מהלוויות, זה לא טוב ולא בסדר שאין נציג ממשלה בהלוויות, אני הלכתי לחלק מהלוויות, זה לא נראה טוב, צריך להיות נציג ממשלה, נפש בישדשראל נרצחה - צריך להיות שם".

השר נחמן שי בריאיון לישי כהן בואלפן 'כיכר'

שי מותח ביקורת על מינוי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לשר בממשלה: "מנהיגי ציבור צריכים להיות נקיי כפיים, יש לי קושי גדול עם המינוי שלו. אריה דרעי אדם מבריק, מנוסה אפשר להגיד גם מתון וזה עומד לשבחו. ועדיין אני חושב שפעם אחת הוא ישב בכלא ופעם שניה הוא הורשע ויצא במאסר על תנאי, הייתי במקומו מאוד זהיר להתקרב לתיקים מסוג האוצר, האיש הורשע על העלמת מיסים ואתה רוצה שהוא יישב במשרד שתפקידו לאסוף מיסים? צריך לבדוק אם זה כשיר".

השר שי, איש מפלגת 'העבודה', מתייחס להפסד של המחנה מרכז שמאל, ולא חוסך ביקורת מחבריו ובעיקר מהעומדת בראשות מפלגת העבודה, מירב מיכאלי: "התחביב הלאומי זה למצוא אמשים ולהעניש אותם, כולנו אשמים. זה מחדל עצום שלנו. היינו צרייכם - כולנו - לשכב על עידית סילמן, על שיקלי על ניר אורבךף על כל החוליות הרועדות האלה ולמצוא דרך להשאיר אותם, כמו שעושה נתניהו. לפיד ובנט, שניהם השקיעו, זה משהו מוזר, הם השקיעו הרבה בראשות הממשלה והם לא משו לב שיש להם חוליות רועדות".

"ברור שזו הייתה טעות", אומר נחמן שי באשר להחלטה של מירב מיכאלי שלא להתאחד עם מרצ: "אני אמרתי את למירב, נתנו למירב את שעת החסד הכי יפה שיכולה לתת למנהיג במפלגת 'העבודה', 'העבודה' זה קן של צרעות, אבל היא שגתה, אמרתי לה: הוא (לפיד. י-כ) שני מנדטים, כנסי עם זהבה, תביאו שישה, תביאו שבעה, תביאו שניים ואתם בכנסת, לא הבנתי אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר