בליל שבת

הפצוע אנוש מהפיגוע בכניסה לירושלים - הלך לעולמו

מבית החולים מגיעה הבשורה המרה על לכתו של הפצוע אנוש - השני מהפיגוע בכניסה לעיר ירושלים | בית החולים מסר: "נלחמנו על חייו אך לצערנו פציעתו הייתה אנושה מאוד" (דיין האמת)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הפצוע שנפטר, בליל שבת (צילום: באדיבות המשפחה)

פיגוע הטרור הכפול בירושלים: שלושה ימים לאחר הפיצוץ העז שהוביל למותו של תלמיד הישיבה בן ה-16 אריה שצ'ופק ולפציעתם של רבים נוספים, בית החולים מודיע הערב (מוצ"ש), כי בליל שבת נפטר הפצוע אנוש מהפיגוע.

"בשערי צדק נפטר בליל שבת טדסה טשומה בן מאדה ז"ל שנפצע אנושות בפיגוע בכניסה לירושלים. צוותי הטראומה וטיפול נמרץ של שערי צדק נלחמו על חייו אך לצערנו פציעתו הייתה אנושה מאוד".

"אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ושולחים את תנחומינו. משפחתו של טדסה ז"ל מודה לעם ישראל על התמיכה ומבקשת לכבד את פרטיותה ולהימנע מפניה לבני המשפחה", נמסר מבית החולים.

פיגוע בירושלים • סיקור נרחב >>

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד הספיד: "הלב נשבר מצער על פטירתו של טדסה טשומה, שנפצע אנושות בפיגוע בירושלים בשבוע שעבר. צוותי הרפואה נלחמו על חייו עד הרגע האחרון. טשומה, עלה לישראל מאתיופיה לפני 21 שנה, והותיר אחריו אישה ושני ילדים".

"בשם ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו וחבריו. יהי זכרו ברוך", הוסיף ראש הממשלה לפיד.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים כואבת ואבלה על רצח טדסה טשומה הי״ד בעל ואב לשני ילדים קטנים, בפיגוע הנורא. טשומה, עלה ארצה מאתיופיה לפני 21 שנה, והגשים את חלומו להתגורר בירושלים. ביקרתי אותו בבית החולים ופגשתי את משפחתו שהייתה מלאה תקווה וכעת מתמודדת עם אובדן נורא. חיבוק גדול למשפחה היקרה. יהי זכרו ברוך".

ח"כ אלמוג כהן: ‏"ברצוני לשלוח את תנוחמיי מעומק ליבי למשפחתו של הנרצח טדסה טשומה בן מאדה הי"ד שנפצע אנושות בפיגוע בכניסה לירושלים וכעת נפטר. קשה מאוד לפתוח את השבוע עם בשורה כזאת. נקווה מאוד שזה הנרצח האחרון במלחמת ההתשה מול המחבלים הארורים, רק יד ברזל תוריד משמעותית את הפגיעה בעם ישראל".

כפי שדווח בכיכר השבת', במערכת הביטחון בודקים איך יכול להיות שחוליית המחבלים הצליחה להכין מטענים להגיע איתם לירושלים ולבצע את הפיגוע ולא היה אף מידע מודיעיני מקדים על זה.

בעיריית ירושלים טענו כי "מצלמות העירייה אינן מכוונות לתחנות אוטובוס, לא ברמות לא בכניסה לעיר ולא בשאר חלקי העיר. עיריית ירושלים ומרכז ניהול תנועה ירושלים מציבים מצלמות במרחב הציבורי למען שמירה על בטיחות התושבים (באיזורי בילוי,פארקים וגנים ציבוריים) ובצמתים מרכזיים לצורכי ניהול תנועה. לעירייה אין מצלמות שמכוונות לתחנות אוטובוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר