אירוע חריג

רופא נחשד שחילק עוגות למחבל, 'הדסה' החל בהליך משמעתי

מחבל ביצע פיגוע דקירה בירושלים ועל פי החשד קיבל עוגה מרופא בבית החולים 'הדסה' | בבית החולים החליטו לפתוח בהליך משמעתי נגד הרופא, אך הרופא מכחיש את המיוחס לו (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

סערה ב'הדסה': בית החולים פתח בהליך פיטורין נגד רופא שנחשד כי חילק עוגות למחבל שביצע פיגוע דקירה בירושלים. כך עולה מהפרסום באתר 'ישראל היום'.

על פי הפרסום, לפני כשלושה שבועות, אושפז ב'הדסה' במחלקת כלי דם המחבל מוחמד אבו קאטיש בן ה-16 לאחר שביצע פיגוע דקירה ונורה על ידי שוטר.

על פי תלונות שהגיעו להנהלת בית החולים, רופא בית החולים ד"ר אחמד מחאג'נה חילק למחבל עוגות של מאפיית 'רולדין' יחד עם פריטי מזון נוספים.

בעקבות האירוע פתח בית החולים בהליך משמעתי נגד הרופא - כשבסוף הוחלט להשעות אותו מתפקידו כרופא בבית החולים.

בתגובה, מסר הרופא: "ב-26.10.22 חגגו במחלקה את סיום הבחינות. נשארו אוכל וממתקים, ואמרנו לכוח העזר שיחלקו את האוכל שנשאר לחולים ולמטופלים, במקום שייזרק. אני נכנסתי לחדר של המחבל, עשיתי לו בדיקות שגרתיות, ובזמן הזה נכנסה כוח עזר והגישה לו צלחת מהאוכל והממתקים שנשאר. אני חזרתי למשרד להמשך עבודתי. אחרי דקות הגיע שוטר ושאל מי היה בחדר אצל המפגע, אמרתי שאני. הוא ביקש שאזדהה בפניו, הזדהיתי. אחרי יומיים זומנתי לחקירה במשטרה, שנמשכה משך שלוש שעות. אני לא אמרתי למפגע שהוא גיבור, ולא כל הכבוד על מעשיו וכמובן שלא הצטלמתי אתו סלפי. פשוט הייתה חגיגה במחלקה, ואת העוגות והאוכל חילקנו למטופלים ולחולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר