אסון בדרום

אופנוען חובש 'איחוד הצלה' נהרג בתאונה מחרידה

חובש איחוד הצלה, רכוב על אופנוע נהרג בתאונת דרכים קשה בכביש 25 לכיוון דימונה כאשר פגע בו רכב פרטי. המשטרה פתחה בחקירת התאונה המחרידה (בארץ)

זירת התאונה (צילום: סעיף 27א)

חובש אופנולנס באיחוד הצלה, נהרג בתאונת דרכים מחרידה בכביש 25 לכיוון דימונה מפגיעת רכב פרטי.

מדובר בחובש, יואל סוויסה ז"ל מדימונה, בן ה-44, מתנדב ביחידת האופנולנסים של איחוד הצלה, שנפצע אנושות בתאונה. למרבה הצער הוא נפטר מפצעיו בבית החולים לאחר ניסיונות החייאה.

מאיחוד הצלה נמסר כי יואל ז"ל, בעל ואב לארבעה ילדים, היה מתנדב פעיל מאוד באיחוד הצלה בגזרת דימונה והסביבה. הוא עשה זאת במסירות רבה ובפעילותו סייע לרבים והציל חיי אדם. הוא היה סמל ודוגמא להתנדבות למען הכלל בכל מקום ושעה.

יואל סוויסה ז"ל (דוברות איחוד הצלה)

מהמשטרה נמסר, כי התקבל דיווח אודות ת.ד בכביש 25/ צ. אבו תלול לכיוון דימונה בין רכב פרטי לרוכב דו גלגלי. על פי גורמי הרפואה רוכב הדו גלגלי נפצע באורח קשה ונהג הפרטי באורח קל. שניהם פונו לטיפול רפואי. נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב.

החובשים של מד"א עומרי אבו ג'אמע וטלאל אבו ג'אמע סיפרו: "רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה על הכביש, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. נהג הרכב שהתהלך בזירה, נפצע בראשו ופונה לבי"ח במצב קל".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

יואל סוויסה ז"ל (דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר