לילה של קטל בכבישים

בן 40 נהרג בהתנגשות חזיתית; בן 19 נהרג בתאונה עצמית

רוכב אופנוע בגיל 19 נהרג בתאונה עצמית בכביש 1. מאוחר יותר נהרג נהג רכב כבן 40 שרכבו נהרס לחלוטין בתאונה חזיתית ליד מודיעין עילית (ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הרכב ההרוס בתאונה ליד מודיעין עילית, הערב (צילום: זק"א)

לילה של קטל בכבישים: נהג רכב פרטי כבן 40 נהרג הערב (חמישי) בתאונה חזיתית קשה ליד מודיעין עילית. מוקדם יותר הערב נהרג רוכב אופנוע בתאונה עצמית בכביש 1.

התאונה ליד מודיעין עילית התרחשה בין שני כלי רכב שהתנגשו חזיתית זה בזה. אחד הרכבים נהרס לחלוטין והנהג שהיה בו, בן 40, נהרג במקום.

מתנדבי זק״א שטיפלו בזירה דיווחו: "מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב, כשהגענו למקום ראינו רכב פרטי מרוסק לגמרי, נהג הרכב הפרטי כבן 40 חולץ כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. המתנדבים טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

אריאל אטיאס ראש סניף איחוד הצלה מערב בנימין ומשה דהן חובש איחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הנהגים עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לגבר שנפצע בינוני ולצעירה שנפצעה קל עד בינוני".

תאונה נוספת התרחשה, כאמור, הערב בכביש 1 סמוך לצומת אלמוג ובה נהרג רוכב אופנוע צעיר, בגיל 19, בתאונה עצמית.

האופנוע שעליו רכב ההרוג, הערב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

משה חנניה חובש באיחוד הצלה מסר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירה קשה של רוכב אופנוע שמוטל ללא הכרה בסמוך לאופנוע עליו רכב. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע".

פאראמדיק מד"א ניר בוזגלו סיפר: "ראינו על הכביש אופנוע ובסמוך שכב צעיר כבן 19 מחוסר הכרה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר