"שובר גלים"

תחת ירי והפרות סדר אלימות: שמונה מבוקשים נעצרו | צפו

החשודים שנעצרו הועברו להמשך חקירתם בידי גורמי הביטחון. במהלך הפעילות הלילית השגרתית של צה"ל מאז החלו במבצע 'שובר גלים', פעלו כוחות הביטחון בכפרים ויישובים רבים ע"מ לעצור חשודים במעורבות בפעילות טרור כנגד כוחות הביטחון ואזרחי יו"ש

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוחות הביטחון מבצעים מעצר הלילה (צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל פעלו בשעות הלילה (רביעי) בשורה ארוכה של ערים וכפרים פלסטינים, בהם שכם, חיזמא וחברון, ועצרו שמונה מבוקשים.

במהלך פעילות הכוחות באיזור הכפר נבי צלאח שבחטיבה המרחבית אפרים, זיהו כוחות הביטחון כי בוצע לעברם ירי מרכב חולף. כוחות הביטחון פתחו בסריקות אחר חוליית היורים אך לא מצאו אותם. בצה"ל מעדכנים כי באירוע הירי בחטמ"ר אפרים, בחסדי שמים לא היו נפגעים ואף לא נגרם נזק.

בכפרים חיזמא ובית דקו שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין, החרימו חיילי צה"ל רובה אוויר ועצרו מבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור. בצה"ל מציינים כי במהלך הפעילות בבית דקו התפתחה הפרת סדר אלימה לעבר כוחות הביטחון, צה"ל הגיב באמצעים לפיזור הפגנות.

כוחות רבים נכנסו בשעות הבוקר לעיר שכם בשומרון על מנת לבצע מעצר מבוקשים. במקום התפתח קרב יריות במהלכו דיווחו הפלסטינים על מספר נפגעים. גם באירוע הזה לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

כאמור, סה"כ עצרו כוחות הביטחון במהלך הלילה והבוקר 8 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור כנגד כוחות הביטחון ותושבי יו"ש שהועברו להמשך חקירתם ע"י גורמי הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר