לילה בוער

גבר ניסה לכבות שריפה ונפצע; אישה חילצה ילדיה, קפצה מחלון ונפצעה

כוחות כיבוי האש פעלו בלילה במספר שריפות שפרצו בדירות מגורים בערים פתח תקווה ואשדוד, בהם היו נפגעים • בעלת הדירה הצליחה לחלץ מהחלון את שני ילדיה ולאחר מכן קפצה מהחלון • גבר ניסה לכבות את השריפה ונכווה בחלק מגופו (חדשות)

לילה בוער ברחבי הארץ, כאשר כוחות הכיבוי וההצלה הוזעקו במהלך שעות הלילה לכיבוי מספר שריפות שפרצו בדירות מגורים בערים פתח תקוה ואשדוד.

בעיר פתח תקוה, הוזנקו כוחות הכיבוי לשני אירועי שריפות שפרצו במקביל בדירות אחרות ברחבי העיר.

אירוע ראשון - בפיקודו של רב רשף רועי סויסה: שריפה שפצה בדירה בקומה השנייה של בניין מגוים, כאש מוקד הבעירה הינו סלון הבית.

טרם הגעת כוחות הכיבוי בעלת הדירה הצליחה לחלץ מהחלון את שני ילדיה ולאחר מכן קפצה מהחלון. האישה פונתה במצב בינוני על ידי כוחות ההצלה.

לוחמי האש פרסו קווי מים וכיבוי את מוקד השריפה. במקביל, פעלו לאחר סריקות לאתר לכודים ולשחרור עשן רב שהצטבר מהדירה..

אירוע שני - בפיקודו של רס"ר יוסי דאלי: שריפה שפרצה במקלט בבניין מגורים. לוחמי האש פעלו לכיבוי המוקד ולשחרור העשן הרב שהצטבר בחדר המדרגות של הבניין, וביצעו סריקות בכול הדירות שבבניין.

מפקד האירוע הנחה על הסתגרות הדיירים עד לאחר סיום האירוע. האירוע השני בפתח תקווה, הסתיים ללא נפגעים.

בעיר אשדוד, פעלו לוחמי האש של תחנת אשדוד לפנות בוקר בשריפת בית עם חשש ללכודים בעיר אשדוד. בהגיעם למקום הבחינו לוחמי האש בעשן סמיך רב שנראה ולהבות מחלונות הבית, במקביל ריבוי הודעות מבתיהם סמוכים על עשן רב בבית שלהם.

מדובר בבניין בן ארבע קומות והשריפה הייתה בקומה הראשונה, דבר שמאוד מסכן את שאר הבניין. לוחמי האש מיד החלו בפעולות כיבוי וסריקה.

במקביל, בעל הדירה שניסה לכבות את השריפה לפני הגעת לוחמי האש נכווה בחלק מגופו והוא עבר לטיפול מד"א שם הוגדר מצבו בינוני עד קשה.

מפקד המשמרת רב רשף גבי אזולאי מוסר: "בגלל עוצמת האש בבית וריבוי העשן הנחתי את תושבי הבניין להיסגר ולהימצא ליד חלון או מרפסת עד לשליטה בעשן והאש".

"מאחר ומוקד האש היה בקומה ראשונה כל העשן עלה לקומות מעל וגרם לפאניקה. לוחמי האש מיד כיבוי את מוקד הדליקה כמו כן שחרור עשן מבוקר שכלל סריקות בדירה ובכלל הבניין עד לשליטה באירוע".

הוא עדכן כי "בסיום לא היו נפגעים נוספים פרט לבעל הדירה". חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה לישראל הוקפץ לזירה לחקור את פרוץ הדליקה.

השריפה בפתח תקווה (צילום: עומר שפירא כבאות והצלה מבצעי)
השריפה בפתח תקווה (צילום: עומר שפירא כבאות והצלה מבצעי)
השריפה באשדוד (תיעוד מבצעי כבאות והצלה)
השריפה באשדוד (תיעוד מבצעי כבאות והצלה)
השריפה באשדוד (תיעוד מבצעי כבאות והצלה)
השריפה באשדוד (תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר