חיפושים בחופי ת"א

שניאור זלמן יצא לצלול ולדוג - ועקבותיו נעלמו

שניאור זלמן פלס, בן ה-27, יצא אתמול לצלול ולדוג בחוף הילטון בתל-אביב - ומאז נעלם. הסירה שעמה נכנס לים, נמצאה ובה חפציו האישיים | עכשיו מחפשים אחריו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החיפושים (צילום: דוברות יחידת להבה)

שניאור זלמן פלס, בן ה-27, יצא אתמול (שלישי) בסביבות השעה 12:00 לצלול בחוף הילטון בתל-אביב, סמוך לחוף הנפרד - ומאז נעלם. הסירה שעמה נכנס לים, נמצאה ובה חפציו האישיים.

אחיו של הצעיר סיפרו כי נכנס לצלול ולדוג לבד, כמו תמיד - אך הפעם מצאו את הסירה שלו עם התיק והטלפון - והוא איננו.

שניאור זלמן (צילום: לפי סעיף 27א)

"אח שלי הלך לצלול בים ולדוג, ונעדר כמה שעות", כתב אחותו הילה. "מצאו את הסירה שלו עם הטלפון והדברים שלו, והוא איננו. המשטרה וצוללנים מחפשים אותו בחוף תל אביב, בבקשה תתפללו שימצאו אותו בחיים - שניאור זלמן בן חנה".

אחיו תומר סיפר כי "הוא יצא בסביבות 12:00 בצהריים עם סירה, ובסביבות השעה 19:00 בערב כבר התחילו לחפש אחריו כוחות גדולים של שיטור ימי וצוללנים של זק"א. כל הציוד שלו נמצא, כולל התיק והטלפון. הוא תמיד יוצא לצלול בלבד, וכמה שאמרנו לו שזה לא כדאי - זה לא היה עוזר. אני מקווה שאני טועה ושהוא ייצא פתאום ממקום אחר ולא מהים".

מפקד יחידת להבה, ס/טפסר דורון אלמשלי (צילום: דוברות יחידת להבה)

ביחידת להבה עדכנו כי "החל משעות הבוקר המוקדמות פועלת יחידת להבה בסיוע לשיטור ימי ת"א בסריקות אחר נעדר. מחלצי יחידת להבה בפיקודו המשימתי של ס/טפסר דורון אלמשלי סורקים בשעות אלה באמצעות סירת מנוע, רחפן, צוללים ורכב אמפיבי.

"האירוע התקבל ממשטרת ישראל לאחר שזוהה כלי שיט עוגן ללא אנשי צוות עליו. לרגע זה ידוע על נעדר אחד שככל הנראה עסק בצלילה חופשית".

החיפושים (צילום: דוברות יחידת להבה)

עוד נמסר כי מפקד האירוע - מפקד שיטור ימי ת"א, ברק אנטונטי ומפקד יחידת להבה ביצעו הערכת מצב משותפת בה הוחלט לרכז את מאמצי הסריקה בארבע גזרות עיקריות: מהאוויר, על קו החוף, באמצעות כלי שיט ובעזרת צוללי חיפוש והצלה של יחידת להבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר