טרגדיה נוראה

נקבע מותו של הנער שנדרס בתאונת 'פגע וברח'; הנהג נעצר

בבית החולים סורוקה בבאר שבע נקבע מותו של נער כבן 15 שנפגע מרכב דורס בדרום. הנהג, תושב הפזורה הבדואית, נמלט ונעצר (אקטואלי, בארץ)

איצלה כץ | כיכר השבת |
תאונת דררכים / צילום ארכיון (צילום: הלל מאיר/פלאש 90)

הקטל בכבישים: הולך רגל כבן 15 נהרג היום (שלישי) כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 31 סמוך לעיר ערד. הנהג, תושב הפזורה הבדואית בדרום כבן 40, פגע בו בעוצמה עם רכבו ונמלט מהזירה תוך שהוא משאיר את הנער ללא כל סיוע וללא הזעקת עזרה.

כוחות ההצלה שהגיעו לזירה החלו לבצע בנער פעולות החייאה בסיומן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו לאחר מספר שעות.

חובש בכיר במד"א ישראל כץ ופאראמדיק מד"א אורי דדון סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ראשוני בשטח, הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

כוחות המשטרה שהוזעקו למקום החלו בפעולות חקירה מהירות על מנת לאתר את הנהג הפוגע. השוטרים החלו לסרוק את השטח בסיוע המערך האווירי של המשטרה וזמן קצר לאחר מכן אותר הרכב הפוגע ללא הנהג, בשטח סמוך לזירת התאונה. השוטרים הרחיבו את מעגל החיפושים והנהג הדורס, תושב כסייפה בן 40 נתפס ונעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר