תיעוד חדש מהרצח

דקר למוות ופעל להעלים ראיות: פוענח הרצח האכזרי במעבר החציה

הרצח המחריד בחולון: המשטרה מסרה היום, כי סיימה את פענוח הרצח של יורי וולקוב ז"ל במעבר החצייה בחולון על ידי החשוד במעשה, עדי מזרחי | כל הפרטים (חדשות משטרה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת הרצח בחולון (צילום: דוברות המשטרה)

רצח יורי וולקוב במעבר החצייה: המשטרה הודיעה היום בצהריים (רביעי) כי סיימה את פענוח פרשת הרצח במעבר החצייה בחולון שהתרחש לפני כחודש.

המשטרה אומרת כי חוקרי הימ"ר פענחו את הרצח מהרגע בו החשוד במעשה, עדי מזרחי יצא מביתו, ועד לרגעים שאחרי הדקירה הקטלנית.

בתשאול פרונטלי שערכו קציני החקירות בימ"ר מול החשוד, שלושה ימים לאחר הרצח, הוא התוודה בפניהם על המעשה, וסיפר על הרגע בה דקר למוות את וולוקוב.

על פי ההמצאים, מזרחי עזב את ביתו כדי להגיע לווטרינר עם גור כלבים כדי לחסן אותו. כשהגיע לצומת יוספטל-אילת בעיר חולון, חצה עם קטנועו את המעבר החצייה ועמד באור אדום, כאשר המנוח ורעייתו חצו את הכביש.

בעודו עומד בצומת וממתין להתחלפות הרמזור, הבחין מזרחי כי אשתו של יורי וולקוב ז"ל מכוונת לעברו טלפון סלולרי ומצלמת אותו, ולאחר מכן התפצלו השניים, הקורבן ובת הזוג, לכיוונים שונים בצומת.

בתגובה, החשוד נסע מהצומת על המסלול הנגדי לעבר בת הזוג והחל דין ודברים עמה תוך שהוא נוסע אחריה עם הקטנוע.

יורי וולקוב שהבחין במתרחש, ניגש לכיוון השניים, פנה לחשוד, שאל "מה קרה" וביקש ממנו לעזוב את המקום. בתגובה, החשוד בתגובה שלף כלי חד, דקר את וולקוב פעם אחת בלבו ונמלט מהמקום. וולקוב התמוטט, פונה תוך החייאה לבית החולים וולפסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

משחזור מהלכי החשוד על ידי צוות החקירה, עלה כי לאחר הדקירה נסע מזרחי דרך איילון דרום ל-אזור, בכדי לגבות חוב מאדם שהיה חייב לו כסף, משם הגיע לאזור יפו לפגוש את חברו ולאחר מכן שב הביתה, שם על פי ההערכה, הבין מאתרי החדשות כי האדם אותו דקר, מת מפצעיו.

במשטרה אומרים כי תוך דקות הגיע אל ביתו של מזרחי חברו תושב יפו, ועזב את המקום. חבר אחר של החשוד התבקש לסייע לו בקניית מכשיר סלולרי חדש והבאת טרפנטין לביתו בכדי למחוק סימנים ייחודיים באופנוע.

בשעות הבוקר, שעות ספורות לאחר הרצח, בתום מאמץ מודיעיני שכלל את כלל מערכי ימ"ר ת"א, נערכו כוחות מבצעיים של היחידה בקרבת ביתו של החשוד ברחוב יטבתה בחולון.

עוד אומרים במשטרה כי סמוך לשעה 16:00, נצפה החשוד יוצא מהבית, דוחף החוצה מהחצר את קטנועו, מניע אותו, מניח קסדה על המושב ושב בחזרה אל תוך הבית.

אל המקום הגיעו שני גברים רכובים על קטנוע, אחד מהם ירד ולקח את קטנועו של החשוד. בשלב זה, בכדי לסייע מהקטנוע, כאמור, אחת הראיות המרכזיות לרצח להיעלם.

בעקבות כך, הוחלט בפיקוד הימ"ר לעצור את שני החשודים עם הקטנוע, ולהיכנס למעצר בביתו של החשוד. במהלך המעצר כלבתו של החשוד מגזע מסוכן נשכה שני בלשים, והם נאלצו לירות לעברה ולפצוע אותה.

במשטרה אומרים כי "מחר, כאמור, צפויה פרקליטות מחוז ת"א להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים."

בנוסף, פרסמה המשטרה תיעודים מהרגעים שלפני הרצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר