"מת לדקור מישהו"

הוגש כתב אישום כנגד החשוד ברצח במעבר החצייה בחולון

"הסתובב עם סכין ואמר לחבריו שהוא מת לדקור מישהו", הפרקליטות הגישה היום כתב אישום כנגד עדי מזרחי, ברצח יורי וולקוב ז"ל, במעבר החצייה בחולון (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
זירת הרצח בחולון (צילום: דוברות המשטרה)

רצח יורי וולקוב במעבר החצייה: לאחר תום חקירת המשטרה, פרקליטות מחוז ת"א פלילי הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד החשוד ברצח במעבר החצייה בחולון, עדי מזרחי (23), בגין רצח בכוונה, זאת לאחר שדקר למוות את יורי וולקוב ז"ל, ללא כל סיבה ממשית.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד כנרת כאהן – מור ואביב בר אור - צעדו המנוח ובת זוגתו ילנה באחד מהרחובות הראשיים בחולון. בעודם חוצים מעבר חצייה באור ירוק, הגיע מזרחי למקום רכוב על אופנוע במהירות גבוהה, נסע על מעבר החציה ונעצר לאחריו, זאת למרות שבכיוון נסיעתו היה רמזור אדום. משהבחינה ילנה, כי מזרחי רכב על האופנוע באופן המסכן הולכי רגל, צילמה אותו באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי וביקשה להמשיך בדרכה, כשבשלב זה נפרדה גם מהמנוח שפנה לכיוון אחר.

מזרחי, שהבחין שצולם על ידי ילנה, נסע בעקבותיה ומשהתקרב אליה, חסם את דרכה ודרש ממנה באופן מאיים שתמחק את התמונה שצילמה. בשלב זה, הבחין המנוח במתרחש הגיע למקום ושאל את מזרחי "מה קרה? מה קרה?". המנוח נעמד בין ילנה למזרחי, שב ושאל אותו: "מה אתה רוצה?" וביקש ממנו להמשיך לנסוע. בתגובה שלף מזרחי מבין בגדיו חפץ חד ודקר עמו את המנוח בליבו בכוונה להמיתו. מיד לאחר מכן, נמלט מזרחי מהמקום כשהוא רוכב על אופנועו במהירות. בעקבות האירוע המנוח צעד מספר צעדים, התמוטט על אי תנועה והובהל לבי"ח תוך מאמצי החייאה. כעבור כשעה נקבע מותו של המנוח כתוצאה מהלם בעקבות פצע דקירה בלב.

תיעוד זירת הרצח

זמן קצר לאחר המלטות מזרחי מהמקום הוא פעל להשמדת הראיות. בין היתר, העלים את החפץ החד עמו ביצע את הרצח.

מבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינו עו"ד כאהן - מור ובר אור כי: "מסוכנותו הגבוהה של המשיב זועקת הן מביצוע הרצח עצמו, של אדם עמו לא היה למשיב כל עימות פיזי או מילולי ממשי, והן ממעשיו של המשיב מיד לאחר הרצח עת החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות.

מסוכנותו של המשיב נלמדת גם מהעובדה שנהג להסתיר חפץ חד בין בגדיו, ומאמירתו למכרו שהוא "מת לדקור מישהו", דבר המלמד אף הוא על הלך נפשו של המשיב." בנוסף , צוין בבקשת המעצר כי: " המשיב רצח את המנוח באמצע צומת סואן והומה אדם, באופן סתמי, ללא כל סיבה ממשית, ומבלי שהמנוח עשה לו דבר, באופן המבטא התנכרות קשה וחמורה מצד המשיב לערך קדושת חיי האדם."

לנאשם יוחסו עבירות של רצח, לפי סעיף 300(א), איומים, קשירת קשר לביצוע עוון (שיבוש מהלכי משפט), השמדת ראיה ושיבוש מהלכי משפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר