מבצע חנוכה

החסידים רקדו עם החיילים; הדלקות יומיות באלפי בניינים

הדלקות של חב"ד נערכות מידי ערב עם אלפי מאושפזים, קשישים, אנשי כוחות הביטחון, משפחות נפגעות טרור, פליטים מאוקראינה עולים מרוסיה וצרפת, ובמרכזים הומי אדם (חסידים)

לב ישראל ער ומאיר. חנוכה בעיצומו ועל פי הדיווחים מהשטח, 'מבצע חנוכה' של חב"ד רושם שיאים חדשים של כל הזמנים. למעלה מאלף שלוחי חב"ד פועלים ללא הפסקה, כבר מיומו הראשון של חנוכה, ומאירים את הארץ לאורכה ולרוחבה, באמצעות הדלקות ציבוריות במקומות הומי אדם.

השלוחים מביאים את אור החנוכה למאות אלפים, באמצעות ההדלקות החגיגיות, דברי התורה על מהותם של ימי החנוכה, חלוקת חנוכיות אישיות ונרות, סופגניות טריות, וחומרי תעמולה מרתקים ושמחה טהורה ומאירה של מצווה.

פעילות ענפה נערכת עם קהלים ייחודית בישראל, כמו למשל עם הפליטים מאוקראינה, עם דוברי הרוסית והצרפתית, עם אנשי כוחות הביטחון, עם המאושפזים והקשישים, ועוד. כל פעילות שכזו מתבצעת באמצעות שלוחים הפועלים באופן ממוקד במעגל השנה עם הקהלים הייעודיים.

גולת הכותרת של 'מבצע חנוכה' השנה, הוא 'חנוכה ביחד': הדלקות יומיות בבניינים רבי קומות בכל רחבי הארץ. בכל ערב, נערכות הדלקות חגיגיות לכלל התושבים, ושם מועבר מסר חנוכה מתורת החסידות. במטרה למקסם את הצלחת המבצע, גויסו 'שגרירים', ואלה הם מעגלים נרחבים של מקורבי בתי חב"ד, אשר ניאותו להתגייס לפעילות ולתת יד להצלחת מבצע זה ומבצעי קודש נוספים של הרבי מליובאוויטש במהלך השנה כולה. השגרירים צויידו מבעוד מועד בחנוכיות ובחומרי חנוכה מושקעים, והם נותנים כתף לשלוחים הרבים הפועלים מסביב לשעון.

פרק נכבד ב'מבצע חנוכה' הוא 'שיירת האור' של חסידי חב"ד. מידי יום יוצאים אלפי חסידי חב"ד, בכל מקום ומקום, עם רכביהם ועל גגותיהם חנוכיות מאירות, ומפיצים את אור החנוכה באמצעות שירי החנוכה.

בצעירי אגודת חב"ד, המובילים את המבצע יחד עם השלוחים, מספרים כי ההיענות בשטח היא עצומה והמוני ישראלים, מכל גווני הקשת, נוטלים חלק בפעילות ומצטרפים בחדווה לפעילות המאירה של חנוכה. 'מבצע חנוכה' יימשך ברצף עד לנר השמיני של חנוכה, כשהיעד של שלוחי חב"ד, בהוראת הרבי, הוא – שלא יישאר יהודי אחד שלא זכה ליהנות מאור החנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר