טנקים באוקראינה, לא מה שחשבתם: המבצע החב"די בלב המדינה הבוערת

בלב המלחמה באוקראינה: 'טנקים' ססגוניים של חב"ד הסתובבו בעשרות הערים והביאו את אור החנוכה לרבבות יהודים • הצצה למבצע חנוכה הגדול במדינת מלחמה (בעולם)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לפעילות חנוכה התוססת שמקיימים עשרות רבני ושלוחי חב"ד ברחבי מדינת אוקראינה, הצטרף השנה כוח עזר ייחודי: 26 תלמידי ישיבות חב"ד מהעולם שהגיעו במיוחד לימי החנוכה.

הבחורים הגיעו כחלק מ'מרכז שליחות' - תכנית שהגה הרבי מליובאוויטש במסגרתה בחורים צעירים יוצאים לסייע לשלוחי חב"ד בעולם בימי 'בין הזמנים', ופועלים ללא הפסקה בעשרות ערי המדינה המתמודדת עם מצב מלחמה כמעט שנה.

לאור המצב, פעילות החנוכה נערכה הפעם במתכונת גדולה יותר מכל השנים, במטרה לעודד את יהודי המדינה הזקוקים יותר מתמיד לשמחה.

הבחורים התניידו ברחבי המדינה עם ה'טנקים' החב"דיים המפורסמים, שקושטו מבעוד מועד עם סמלים יהודיים, ומבקרים בקהילות היהודיות השונות, גם במקומות הנידחים ביותר. הבחורים מדליקים נרות חנוכה עם יהודי הקהילות, מחלקים ערכות חנוכה וסופגניות, מביאים את שמחת החנוכה לרבבות יהודים ונותנים כתף לרבני הקהילות.

את מבצע חנוכה הגדול מנהל גוף השליחות העל של חב"ד ה'מרכז לענייני חינוך', בסיועו של הסיו"ר הרב משה קוטלרסקי. מערך השטח מנוהל על ידי מוקד ההצלה של חב"ד באוקראינה JRNU.

פעילות החנוכה, בריכוז הת' איתמר וולף מאודסה, נחתמה אמש עם הדלקת הנר השמיני. בכך הגיע לסיומו המבצע הענק שהביא את אור החנוכה לרבבות יהודי אוקראינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר