הממשל נגד ארגוני הטרור

גורמים בלבנון נגד חמאס וחיזבאללה: "פעולות נגד ישראל יביאו לאסון"

על פי דיווחים בלבנון, הממשל בבירות העביר מסר לארגון הטרור בראשו עומד חסן נרסראללה לפיו הוא לא מונע מארגונים הקרובים לחמאס ולחיזבאללה לפגוע בישראל דבר שלדבריהם "יביא לאסון" עבור לבנון המדשדשת (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

גורמים בכירים בממשל הלבנוני העבירו בימים האחרונים מסר לארגון הטרור חיזבאללה לפיה הממשל בבירות לא מרוצה מאי הניסיון של חיזבאללה לעצור פעולות נגד ישראל.

על פי הדיווחים בלבנון, ישנם גורמים מארגוני טרור המקורבים לחמאס ונמצאים בלבנון, מתכננים לבצע פעילויות נגד ישראל משטח המדינה.

שמות המחבלים, סמיר פנדי, חסאן פרחאת, נדים דואבשה ואחמד חמדאן עבדאללה הועברו על פי הדיווח לידי חיזבאללה כדי שיעצור אותם, אך האחרון לא עשה דבר.

הגורמים במדינה השכנה לישראל העבירו מסר נגד חיזבאללה ואמרו כי "ביצוע כל פעולה נגד ישראל ובעיתוי זה בפרט, יסכן את לבנון ויוסיף לטרגדיות שלה אסון חדש שאין בו צורך".

מוקדם יותר השבוע כוחות צה"ל זיהו רחפן - ככל-הנראה של החיזבאללה - חוצה משטח לבנון לשטח ישראל, במרחב היישוב זרעית והפילו אותו.

ובר צה"ל מציין כי הרחפן היה במעקב על ידי מערך הבקרה לאורך כל האירוע. עוד נמסר כי "הרחפן ככל הנראה משויך לארגון הטרור חיזבאללה".

"צה"ל ימשיך לפעול על מנת למנוע כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

לפני כחמישה חודשים, הופל רחפן נוסף שחצה מלבנון לישראל. דובר צה"ל מסר אז כי "כוחות צה"ל זיהו רחפן חוצה משטח לבנון לשטח ישראל, במרחב החטיבה המרחבית 300 מוקדם יותר היום והפילו אותו. הרחפן היה במעקב של יחידות הבקרה האוויריות לאורך האירוע. הרחפן ככל הנראה משוייך לארגון הטרור חיזבאללה".

שבועיים קודם לכן יירט צה"ל שלושה כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו מכיוון לבנון ככל הנראה על ידי ארגון טרור חיזבאללה. 3 כלי הטיס היו מכוונים לכיוון המים הכלכליים של ישראל ובעיקר למאגר הגז כריש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר