"אין מקום לחגיגות"

הסוף לחגיגות שחרור מחבלים? בן גביר הורה לחקור

השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, הורה לבצע תחקיר על חגיגות שחרור המחבל כרים יונס מהכלא לאחר שהשר הורה למשטרה לפעול למנוע את החגיגות (בארץ)

חגיגות שחרור מחבלים, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הורה היום (ראשון), למפכ"ל המשטרה לקיים תחקיר בעקבות חגיגות שחרור המחבל כרים יונס לאחר שהשר הורה למשטרה לפעול למנוע את החגיגות. המפכ"ל יקיים תחקיר פנימי במשטרה ויציג אותו לשר.

המחבל כרים יונס שרצח את החייל רב"ט אברהם ברומברג, השתחרר בשבוע שעבר אחרי 40 שנות מאסר בכלא הישראלי, תחת שורת הוראות של השר לביטחון לאומי לשב"ס שמטרתן למנוע חגיגות הסתה ותמיכה במחבל ובטרור.

השר הורה למשטרה שלא לאפשר הקמת אוהלים לכבודם של רוצחים ואירועי חגיגות תמיכה ואהדה לטרור. הוראה זו בוצעה בצורה חלקית בלבד, אך בני משפתחו וחבריו של המחבל הקימו אוהל לצרכי החגיגות ובכירי הרשות הפלסטינית אף עלו לבקרו.

בעקבות האירועים קיים השר לביטחון לאומי שיחה עם מפכ"ל המשטרה אודות הקמת האוהל והחגיגות שהתקיימו בכפר. בשיחתם הורה השר על ביצוע תחקיר פנימי במשטרה שיוצג לשר. מטרת התחקיר לוודא כי אירועים כאלו לא יחזרו על עצמם בעתיד.

מהשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר נמסר: "החגיגות הללו הן חגיגות של הסתה ותמיכה מפורשת בטרור ולא יעלה הדעת שאירועים כאלו יתרחשו אצלנו בבית. במדינת ישראל אין מקום לחגיגות תמיכה בטרור ואעשה כל שבסמכותי כדי למנוע את החגיגות הללו, עד להעברת חוק עונש מוות למחבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר