התעלומה בבית הרבנית

מבית המעצר לבית הרבנית: המורה מבני ברק נעצרה פעם נוספת

לאחר תום הדיון בעניינה בבית המשפט, לאחר שנעצרה יותר מ-20 פעמים בעקבות הגעתה לבית הרבנית קוק, שבה המורה מבני ברק לטבריה (חרדי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
שלט חוצות עם תמונתו של הרב קוק, בטבריה. אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

התעלומה בטבריה: המורה מבני ברק, שנעצרה בסוף השבוע בפעם ה-22 לאחר שסירבה לעזוב את בית הרבנית קוק בטבריה, והבוקר התקיים דיון בעניינה בבית המשפט - חזרה היום (ראשון) מיד לאחר הדיון לבית הרבנית.

בני המשפחה הזעיקו שוב את המשטרה, והמורה נעצרה שוב בגין אותה האשמה. במשטרת ישראל שוקלים אם לשחרר אותה בתנאים או להמתין עד הבוקר ואז להביא אותה שוב אל בית המשפט.

כזכור וכפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', ביום שישי האחרון עצרה המשטרה, מורה תושבת בני ברק (בעלת תואר שני) בבית הרבנית קוק, לאחר שסירבה לעזוב את הבית. מדובר במורה שנעצרה כבר עשרות פעמים.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בנצרת ביום שישי, בית המשפט האריך את מעצרה של האישה עד יום ראשון והבוקר בית משפט השלום בטבריה דחה את בקשת המשטרה ושחרר אותה ללא תנאים מגבילים. כאמור לאחר השחרור היא חזרה לבית הרבנית קוק.

בדיון הבוקר אמר נציג המשטרה: "אנחנו אובדי עצות, אין לנו שום כלים לטפל באירוע כזה שהוא חוזר ונשנה, אין לנו עוד דרך לטפל באירוע חוץ מעצרה".

השופט שחרר את המורה ללא תנאים וכתב: "לתסכול הצדדים שותף גם אני. עונשים שהוטלו על הנאשמת לא רק שלא סייעו אלא רק דרבנו אותה לחזור ולבצע עבירות דומות ואף לדרוש עונשים חמורים יותר. לצערי, התברר שענישה אינה הדרך שבה ניתן לפתור את הבעיה כאשר החשודה מסרבת לפרט את מקורותיה. החשודה אינה מסוכנת לציבור ועל אף הטרחה והטרדה שהיא גורמת לרבנית ולבני משפחתה, אינני סבור שיש מקום להמשך מעצר".

הרבנית לאה קוק בעבר ל'כיכר': "קודם כל חיבוק"

המקרה הראשון שבגינו נעצרה המורה מבני ברק התרחש בשנת 2018, אז היא הגיעה לחצר ביתה של הרבנית כמו מאות פונים אחרים - אך שבניגוד אליהם, היא התעקשה להישאר ואז נעצרה, מדובר כאמור באישה חרדית תושבת בני ברק מורה לאנגלית,

במשטרה אומרים ל'כיכר השבת': "מדובר באישה חכמה מאוד, שלא מספקת שום הסבר הגיוני למעשים שלהם, ניסינו בעשרות חקירות איתה להבין מדוע היא ממשיכה וחוזרת על העבירות ולא קיבלנו שום הסבר הגיוני לתופעה, כל פעם שהיא משתחררת היא ישר חוזרת לבית הרבנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר