"מצפים לעונשים כבדים"

שני מחבלים נוספים הורשעו בהצתת בית משפחת ישובייב

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע שני מחבלים בהצתת ביתם ורכבה של משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים באמצעות בקבוקי תבערה. מחבל נוסף וקטין הורשעו לפני מספר חודשים בתיק (בארץ)

נזקי השריפה. בוידאו: טל ישובייב אחרי ההרשעה (צילום: חוננו)

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע לפני זמן קצר (ראשון) את המחבלים מועתז חג' מחמוד ובלאל ג'עברי בהצתת ביתם ורכבם של משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים בחודש פברואר 2022. על פי כתב האישום השליכו השניים בקבוקי תבערה לעבר ביתה של משפחת ישובייב וזאת ממניע גזעני – לאומני. בנוסף, הציתו השניים את רכבה של משפחת ישובייב מספר פעמים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את משפחת ישובייב ברך על החלטת בית המשפט: "המחבלים היו שותפים למעשי טרור קשיים כנגד משפחת ישובייב. לאחר מאבק משפטי ארוך הגענו היום להרשעת המחבלים. אנו מודים לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שפעל בהיותו חבר כנסת להעברת לשכתו לשכונת שמעון הצדיק ובכך סייע להעלאת המודעות להתקפות הרבות על משפחת ישובייב. בית המשפט קבע כי העבירות שביצעו המחבלים היו כנגד יהודים רק בשל היותם יהודים. אנו מצפים שהמחבלים ייענשו בעונשים חמורים של שנות מאסר ארוכות", אמר בלייכר.

טל ישובייב מסר בצאתו מהדיון: "המחבלים ניסו פעם אחר פעם לפגוע בנו, שרפו את ביתנו ואת רכבנו. אנו מצפים שבית המשפט יטיל עונשים כבדים על המחבלים".

כזכור, בחודש פברואר 2022 יידו מספר מחבלים בקבוקי תבערה לעבר ביתה של משפחת ישובייב בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. הבקבוקים הציתו אש בבית במשפחה אשר גרמה לשריפת חדר השינה של ילדי המשפחה אשר למרבה הנס לא שהו באותו הזמן בביתם. בגין אירוע זה ואירועים נוספים סביב בית משפחת יושבייב הוגשו כתבי אישום כנגד המחבלים בעבירות של הצתה, יצור נזק, נשיאת נשק, היזק בזדון ממניע גזעני, מעשה טרור של ניסיון הצתה, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, פעולה בנשק למטרות טרור ועוד.

זאת בנוסף למחבל אחר שהורשע בעבירות דומות ומחכה לטיעונים לעונש וגזר דין, ובנוסף לקטין שהורשע רק בעבירת הצתת הבית ממניע גזעני ללא עבירת טרור שנידון ל-30 חודשי מאסר ועוד חשוד נוסף שהורשע בסיוע למעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר