המבוקש חלה

דמיון פורה: "ישראל הדביקה את המבוקש בוירוס קטלני"

הפלסטינים טוענים כי ישראל הדביקה את המחבל המבוקש פתחי חאזם, אביו של המחבל מדיזינגוף, בוירוס מסתורי שגורם לו למצב רפואי קשה (חדשות בארץ)

פתחי נואם (צילום: ערבי)

הפלסטינים אף פעם לא בחלו בלהמציא דברים בהם ישראל אשמה, אבל הפעם הם מתעלים על עצמם בטענה כי ישראל העבירה נגיף לא ידוע לגופו של פתחי חאזם אביו של המחבל רעד חאזם שרצח שלושה יהודים בפיגוע בדיזינגוף לפני כ-9 חודשים. המחבל שנחשב למבוקש בידי ישראל חולה מאד ועל פי רופאיו הוא סובל מדלקות והרעלת דם ומאושפז בבית החולים ברמאללה.

חאזם שנחשב לפעיל טרור של פת"ח ואף שירת בעבר כמפקד הביטחון הלאומי הפלסטיני בשכם, נוהג לשאת נאומים מלאי להט בהם הוא מסעיר את המחבלים הצעירים שמכנים אותו "האבא של הלוחמים", בשל גילו המבוגר יחסית.

ברשות הפלסטינית החליטו להעביר אותו מבית החולים בג'נין לבית החולים ברמאללה בשל מצבו הרפואי ועל פי השמועות ברחוב הפלסטיני סיבת ההעברה הייתה גם לצורך הרחקתו ממחנה הפליטים ג'נין שם הוא מעורר טרור. על פי טענות בישראל, חאזם היה גם אחראי לחטיפת גופת הדרוזי טירן פרו מבית החולים בג'נין בניסיון לקבל בחזרה את גופת בנו המחבל.

כזכור, בנו, המחבל רעד חאזם רצח ברחוב דיזנגוף את איתם מגיני, תומר מורד וברק לופן הי"ד - ופצע 14 נוספים בהם שלושה שמצבם הוגדר קשה.

בספטמבר האחרון חוסל עבד חאזם, בנו השני של פתחי חאזם, בחילופי אש במחנה הפליטים ג'נין. גם הוא היה מעורב בפיגועי ירי כנגד ישראלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר