מול המצלמות

השכונה החרדית סוערת: מי דרס ופצע את החסיד בליל שבת?

תאונת פגע וברח בשכונה החרדית בברוקלין מסעירה את החסידים, לאחר שצילומים העלו כי מדובר לכאורה באירוע אנטישמי מכוון (חרדים בעולם)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: שמירה קראון הייטס, מצלמות אבטחה)

שכונת קראון הייטס בברוקלין, בה מתגוררים אלפי חסידי חב"ד ובה שוכן מרכז חב"ד העולמי ה-770, סוערת לאחר שבליל השבת האחרונה נדרס יהודי מקומי מבוגר תושב השכונה, בעת שחזר מבית הכנסת.

תיעודים ממצלמות האבטחה הצביעו כי תאונת ה"פגע וברח", בה נדרס החסיד, בפינת הרחובות אולבני ויוניון, התרחשה לכאורה במזיד. באחד התיעודים שפורסמו באתר חב"ד COL ניתן היה לשמוע את קולו של החסיד הפצוע זועק לעזרה.

במשטרה המקומית חוקרים את האירוע כאנטישמי על רקע שנאה. התאונה התרחשה בליל שבת בסביבות השעה שש אחר הצהרים. רכב שביצע פנייה שמאלה פגע בעוצמה ביהודי חסיד חב״ד שהיה בדרכו לבית הכנסת.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום פינו את הפצוע לבית הרפואה. הוא סובל משבר ברגלו כתוצאה מהדריסה. הנהג הפוגע לא עצר והמשיך בדרכו ונמלט. גורם במשטרה אומר: "נראה שהעבריין פוגע בקורבן במכוון".

אמש פרסמו אנשי ארגון ה'שמירה' בשכונה תיעוד חדש מזווית אחרת במצלמות האבטחה, ובה נראה הרכב הפוגע, בעל לוחית רישוי ניו יורקית, ממתין בפינת הרחובות לפני שדורס את החסיד - מה שמחזק את הטענה כי מדובר באירוע מכוון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר