לקח משנה שעברה?

שבועיים להילולת הבבא סאלי: המשטרה ערכה סיור בציון

לאחר הבעיות שהיו שנה שעברה בתקצוב ההילולה של הבבא סאלי, השנה, השר מלכיאלי מונה לאחראי על ההילולה | המשטרה הגיעה היום למתחם הקבר בנתיבות וערכה סיור מקיף | צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הסיור היום בנתיבות (צילום: דוברות המשטרה)

בעוד קצת יותר משבועיים, בד' בשבט, יחול יום ההילולה של סידנא בבא סאלי, האדמו"ר רבי ישראל אבוחצירא זצוק"ל, בעקבות הבעיות שהיו בשנה שעברה, השנה, החלו להיערך מוקדם והמשטרה ערכה היום (שני) סיור במקום.

במסגרת ההערכות המשטרתית נערך כאמור היום סיור מקיף באתר הציון בראשות מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר ובליווי נציגי העמותה, הרשות המקומית, ההפקה וגורמי חירום והצלה נוספים.

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', המשנה לראש הממשלה, שר הבריאות והפנים אריה דרעי ביקר בשבוע שעבר אצל האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא בנתיבות ושמע מהרב על הבעיות שעלולות למנוע את קיום ההילולה המסורתית.

בעקבות הפגישה, נועד השר דרעי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודן עמו בנושא. השניים סיכמו כי דרעי יעלה לאישור הממשלה את העברת האחריות על אירוע ההילולה המסורתית לידיו של שר הדתות מיכאל מלכיאלי ואישור התקציב הנדרש לקיומו של האירוע לרווחתם ובטיחותם של החוגגים.

השר אריה דרעי אמר לאחר הסיכום עם נתניהו: "כפי שהתחייבנו, הילולת הבבא סאלי המסורתית תתקיים ברוב עם כפי שראוי להיות. אלפי המבקרים יוכלו להגיע למתחם הקבר של הצדיק להתפלל, לחגוג ולשוב הביתה בשלום".

כזכור וכפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', בשנה שעברה המשטרה סירבה לאבטח את הילולת הבבא סאלי ודרעי אף נאלץ לפנות לסיוע של מנסור עבאס. בליל ההילולה המשטרה הודיעה כי עצרה 12 חשודים בהפרות סדר וקטטות במהלך הלילה, כאשר במשטרה דחו את הטענות לאלימות מצד השוטרים: "אפס סובלנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר