"שפה גרועה"

זה העונש שקיבל חבר פרלמנט בריטי שהשווה בין קורונה לשואה

חבר הפרלמנט הבריטי, שידוע כמתנגד לחיסוני הקורונה, שיתף ברשתות החברתיות כתבה העוסקת בחיסונים והשווה בין "פשע החיסונים" לשואה הנוראה, מפלגתו החליטה להדיח אותו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חיסון נגד קורונה בבריטניה (צילום: שאטרסטוק)

אנדרו בריג'ן, חבר פרלמנט בבריטניה מטעם המפלגה השמרנית הבריטית, הודח מתפקידו, בעקבות ההשוואה שערך בין השואה הנוראה לחיסוני קורונה.

בריג'ן, הידוע כמתנגד חריף לחיסונים, שיתף היום (רביעי) בחשבונותיו ברשתות החברתיות כתבה העוסקת בתופעות הלוואי של הקורונה וכתב על זה: "כמו שאמר לי רופא בכיר, החיסונים, זה הפשע הגדול ביותר נגד האנושות מאז השואה".

בתגובה, החליטו במפלגה בה הוא חבר להדיח אותו, "בריג'ן חצה קו ותוך כדי הוא גרם לפגיעה עמוקה בתוכנית החיסונים, כולם צריכים לדעת שהחיסון הוא ההגנה הטובה ביותר שיש לנו נגד נגיף הקורונה. נפתח בחקירה רשמית נגדו", נאמר מטעם המפלגה.

בריג'ן, חבר פרלמנט שמרני ומבקר קולני של חיסוני הקורונה, צייץ היום קישור למאמר על השפעות לוואי של החיסונים והוסיף: "כפי שאמר לי קרדיולוג, זה הפשע הגדול ביותר נגד האנושות מאז השואה".

בריג'ן כאמור הודח מהמפלגה, וכעת הוא מוגדר חבר פרלמנט עצמאי, זאת בנוסף לעונש של חמישה ימי השעייה שקיבל בעקבות ההתבטאות שלו.

ראש הממשלה הבריטי רישי סונאק התייחס לסוגיית הדחתו של בריג'ן ואמר: "זה לא מתקבל על הדעת לקשר בין השואה לחיסונים וכמובן שאסור להשתמש בשפה כזאת, אני נחוש למחוק את האנטישמיות. אין לה כל מקום בחברה שלנו. אני יודע שהשנים קודמות היו לא-פשוטות עבור היהודים ואני לא רוצה שהם יחוו זאת שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר