נזרקו בקבוקי תבערה

נס במודיעין עילית: בזכות ערנות האברך נמנע אסון בעיר

פרסום ראשון: אברך שהבחין בדמויות חשודות המסתובבות ליד הגדר במודיעין עילית, התקשר מיד למוקד הביטחון וביקש סיוע. כאשר חברי 'השומרים' הגיעו למקום, הם הבחינו במספר בקבוקי תבערה מושלכים ליד הגדר (חדשות חרדים)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
בזירת האירוע, הערב (צילום: השומרים מודיעין עילית)

פרסום ראשון: אברך המתגורר סמוך לגדר הביטחון בעיר מודיעין עילית, הבחין בדמויות חשודות ואופנועים בשטחים הסמוכים לגדר הביטחון שכונות המזרחיות בעיר והזעיק באופן מיידי את חברי השומרים למקום.

האברך, הבחין כי במקום פורצת שריפה ומתנדבים חמושים שהגיעו למקום, כיבו את השריפה שדלקה בסמוך לגדר החיצונית - כתוצאה מאותם בקבוקי תבערה.

במקום אותרו מספר בקבוקי תבערה, בסייעתא דשמיא לא נגרם שום נזק. כאשר ההסבר הוא, שככל הנראה הם חששו להתקרב בשל נביחות הכלבים במתחם השומרים שבמקום ומכיוון שאותו אברך הבחין בזמן באותם חשודים נמנע אסון כבד יותר.

תיעוד מהזירה, הערב

בהמשך, הגיעו כוחות צבא ומשטרה ואף נערך תחקיר ובדיקת מצלמות לבדוק מהיכן נכנסו המחבלים ולשלול את הימצאותם במרחב.

על פי התיעודים מדובר ביותר ממסתנן אחד. בשלב זה עדיין פועלים כוחות במרחב.

חבר בארגון השומרים אמר בשיחה ל'כיכר השבת': "לאחר סריקת כוחות הביטחון את השטח, נשללה האפשרות של מסתננים והוכרזה חזרה לשגרה"

יצוין כי לפני שנתיים באותה הנקודה, זרקו מחבלים בקבוק תבעירה אל תוך מודיעין עילית ופצעו נהג אוטובוס. ב'שומרים' מבקשים להדגיש: "בכל מקרה וחשש חדירה יש לדווח במקביל גם למשטרה ובשום סיטואציה לא נסכן את עצמינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר