מלחמות העולם התחתון

'הבורר' של משפחת ג'רושי חוסל; המשטרה נערכת לנקמה

הבורר עלי ג'רושי, מראשי ארגון הפשע של משפחת ג'רושי, נורה הלילה סמוך למסגד בעיר. פונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא - שם נקבע מותו • בן גביר רוצה לערב את שב"כ (בארץ)

(צילום מסך, מתוך חדשות 13)

עלי ג'רושי, בן 50, שנחשב לאחת הדמויות המרכזיות ולבורר במשפחת הפשע, נורה לפנות בוקר (שישי) בשכונת ג'ואריש שברמלה.

הוא פונה עצמאית לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה וסרקה אחר מבצעי הירי באזור, אך טרם נעצרו חשודים.

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים מחשש לנקמה ומדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה ממשיכה באיסוף ממצאים, במהלכו איתרו סמוך לזירה כלב ירוי השייך לבני משפחת הקורבן.

בהערכת מצב מיוחדת שקיים ממ"ז מרכז- ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, כאשר כלל המערכים הרלוונטיים יעמדו לרשות היחידה החוקרת, לצד תגבור הפריסה המבצעית והאכיפה הממוקדת.

אורלי אלקלעי הסבירה ב'כאן חדשות' כי הסכסוך הוא בתוך משפחת הפשע שכבר גבה מספר קורבנות. בנו קוסאי שוחרר לאחרונה ממאסר, לאחר שהורשע בתקיפה של הקבלן ברמת גן. הבן השני עודאי מרצה תשע שנים בכלא על מעורבות בניסיון רצח.

במשטרה עדיין לא ידוע מי עומד מאחורי הרצח הבוקר ומה הרקע. אבל במשטרה יודעים שעלי גרושי הבורר משתייך לצד במשפחה שמסוכסכת עם זייד ג'רושי, שלו מייחסים את החיסול של האחיין חאתם בירושלים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב על הרצח: "הבוקר אבקש מראש הממשלה ליישם תוך פרק זמן קצר את הוראות סעיף ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, המאפשרות להפעיל את שב"כ בלוחמה במשפחות הפשע. אחרי בחינה של עבודת המשטרה והערכה עמוקה מאוד למפכ"ל ולשוטרים המוסרים נפש, יש להכניס גם את השב"כ לפעולה בצורה אינטנסיבית".

"חשוב לציין שהדבר ייעשה לצד פעילות המשטרה ואני שולח מכאן ברכת הצלחה לכל החוקרים והיחידות המיוחדות שפועלות בנושא והביאו למעצרים חשובים ורק השבוע סיכלו אירוע של רצח. אולם אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של שב"כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר