האחים יואל ושמואל אלהרר בסינגל פופ קצבי: "כמה טוב"יואל ושמואל אלהרר מצרפת יוצאים בסינגל שלישי, פופ קצבי - "כמה טוב", שיר אופטימי ושמח שכתב והלחין אלחנן אלחדד, העיבוד וההפקה המוזיקלית של אייל ויאיר שריקי (סינגלים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | כ"ג בטבת | 16.01.238תגובות10100:00/3:12אלחנן אלחדדאייל ויאיר שריקייואל ושמואל אלהררהאם הכתבה עניינה אותך?כן (17%)לא (83%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה8מהמםאימוגים לתגובהיוחי17.01.23 דיווחתגובה7Sympaאימוגים לתגובהמוטי22.01.23 דיווחתגובה6וואוו אשששאימוגים לתגובהשירציון❤18.01.23 דיווחתגובה5 נחמד לזו"צאימוגים לתגובהadi16.01.23 דיווחתגובה4יפההההאימוגים לתגובההאש שלייייי16.01.23 דיווחתגובה3חמודאימוגים לתגובהתמר רדיע16.01.23 דיווחתגובה2מקסיםםםםםאימוגים לתגובהמוזיקלי16.01.23 דיווחתגובה1שיר ממש מהמם גם המנגינה ממש יפהאימוגים לתגובהיצחק ברונכר29.01.23 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26משה לוק בסינגל חדש: "י-ה דודי"יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות