המשטרה נערכת

פיצול בהפגנות השמאל; גדעון סער קורא להצטרף למחאה - ויפגין בחיפה

חלק מהארגונים יקיימו הפגנה בקריית הממשלה, אחרים יישארו בהבימה | אחרי יאיר לפיד, גם גדעון סער, שתמך בעבר ברפורמה משפטית - יגיע להפגין נגד הרפורמה | המשטרה מפרסמת: אלו כבישים ייחסמו לתנועה בעקבות ההפגנה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

שורת ארגוני מחאה נגד התוכנית להחלשת מערכת המשפט הודיעו כי הם מתכננים להפגין בשבת הקרובה ברחוב קפלן בתל אביב, סמוך לקריית הממשלה, במקום בכיכר הבימה. עם זאת, התנועה לאיכות השלטון הודיעה כי בכוונתה לקיים הפגנה בשבת הקרובה גם בכיכר הבימה.

אחרי הודעת ראש האופוזיציה יאיר לפיד כי ישתתף בהפגנה, אחרי שספג ביקורת על היעדרותו שבוע שעבר, גם גדעון סער, שתמך בעבר ברפורמה משפטית - הודיע כי יפגין בחיפה.

בהודעה לפעילים כתב: "אנחנו בעיצומה של מערכה על עתיד ישראל. אין ימין ושמאל במאבק לשמירה על המשטר הדמוקרטי. זוהי מערכה גורלית של אזרחי המדינה למען עתיד ילדינו בארץ הזאת, מערכה שנכפתה עלינו על ידי ממשלה מסוכנת וחסרת מעצורים. אני קורא לכל חברי וחברות 'תקווה חדשה' ולכל תומכינו בציבור - להשתתף בפעולות המחאה המתוכננות במוצאי שבת".

עוד כתב: "אני בעצמי אשתתף בהפגנה שתתקיים בחיפה. אשמח להיפגש שם עם חברינו מהצפון".

יו"ר המחנה הממלכתי יגיע שוב במוצ"ש להפגנת השמאל. בהודעה מצולמת אומר בני גנץ: "לא משנה מה העמדה הפוליטית שלכם, במוצאי שבת כולנו יוצאים להגיד לממשלה - כן, אפשר להגיע להסכמות רחבות אבל אסור לדרוס את מה שכתבו מייסדי המדינה במגילת העצמאות, ובנינו כאן ב-75 שנים".

"יוצאים להגיד כן לתיקונים ולא לנקמות שיפרקו את החוסן הישראלי והדמוקרטיה הישראלית. נעשה זאת בהתאם לחוק ולהנחיות המשטרה".

גנץ הוסיף, "גם אני, יחד עם ראשי מפלגות האופוזיציה, אגיע לעמוד בראש הצעדה בתל אביב ביחד איתכם. הפעם מזג האוויר איתנו – אז קחו איתכם דגל, לא צריך מטריה, נתראה ברחובות".

המשטרה מפרסמת כי מסלול התהלוכה שאושר בתיאום עם המארגנים - יציאה מקפלן, מנחם בגין, פרשת דרכים, ארלוזורוב, דרך נמיר, שאול המלך, דובנוב עד קרית הממשלה, ומודיעה כי צירי תנועה באזור ייחסמו בשעות הרלוונטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר