תיעוד ממצלמות הרכב

מחריד: רגעי התאונה הקטלנית ביקנעם - בה נהרגה אישה

צפו בתיעוד רגעי התאונה הקטלנית הבוקר בצומת יקנעם, אישה אחת נהרגה ושלושה הולכי רגל נפצעו, אחד מהם במצב קשה עם פגיעת ראש | צפו בתיעוד (חדשות בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת רכב)

כוחות ההצלה העניקו הבוקר (ראשון), סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה שאירעה בכביש 722 סמוך לצומת יקנעם בה נהרגה נהגת הרכב שרכב התנגשה ברכבה והעיף אותה על הרמזור, שלושה בני אדם הולכי רגל נפצעו, אחד מהם במצב קשה.

אלון גולדנברג חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ושלושה הולכי רגל. בסיוע. למרבה הצער נאלצו לקבוע מותה בזירת התאונה של אשה כבת 30. כמו כן: מהזירה פונו גבר (כבן 40) שנפצע קשה, ושני נפגעים באורח קל".

פראמדיק מד"א דורון בייקר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה דרכים קשה מאוד. 2 כלי רכב שעמדו על אי התנועה היו מעוכים עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. אישה כבת 30 נלכדה באחד מכלי הרכב, ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה. 3 פצועים נוספים שכבו על הכביש כשאחד מהם גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה ו-2 היו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר